مدیر امور تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی از شرکت ۶۶۴۷ داوطلب کرمانشاهی در آزمون دکتری ۹۷ خبر داد.
کد خبر: ۵۶۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 19 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسناغلامرضا سالمیان، با بیان اینکه طبق برنامه زمان  ،بندی سازمان سنجش، آزمون دکتری ۹۷ همزمان با سراسر کشور روز جمعه چهارمبهمن در دانشگاه‌های رازی و آزاد اسلامی کرمانشاه برگزار می‌شود، اظهار کرد: جمعا ۶۶۴۷ داوطلب کرمانشاهی شامل ۲۹۹۶ داوطلب زن و ۳۶۵۱ داوطلب مرد در آزمون دکتری۹۷ شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به آماده سازی ۱۰ حوزه امتحانی در دانشگاه رازی برای برگزاری این آزمون، افزود: دانشکده‌های نفت و پتروشیمی، فنی مهندسی، ادبیات و علوم انسانی، دبیرستان‌های

پسرانه و دخترانه وابسته به دانشگاه، دانشکده تربیت بدنی و مجتمع کلاس‌ها واقع در باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی، پردیس کشاورزی واقع در بزرگراه امام خمینی (ره)، دانشکدهدامپزشکی و دانشکده علوم اجتماعی ۱۰ حوزه امتحانی دانشگاه رازی برای برگزاری این آزمون خواهند بود.

مدیر امور تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی عنوان کرد: در حوزه‌های امتحانی دانشگاه رازی در مجموع ۳۷۰۰ داوطلب شامل ۲۳۰۰ زن و ۱۴۰۰ مرد به رقابت خواهند پرداخت.

وی همچنین با بیان اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه نیز چهار حوزه آماده برگزاری این آزمون خواهد شد، گفت: دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشکده فنی و مهندسی.دانشکده حقوق و نیز دانشکده علوم پایه چهار حوزه امتحانی دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

به گفته این مسئول، در مجموع ۲۹۴۷ داوطلب شامل ۶۹۶ زن و ۲۲۵۱ مرد در چهار حوزه دانشگاه آزاد با هم رقابت می‌کنند.

وی همچنین در خصوص زمان دریافت کارت ورود به جلسه عنوان کرد: داوطلبان جهت مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون باید به سایت سازمان سنجش به آدرسwww.sanjesh.org مراجعه کنند.

سالمیان یادآورشد: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه نیز تا چهارم اسفند از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ در محل سازمان مرکزی دانشگاه (باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی) اتاق۲۱۹ دایر خواهد بود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار