رئیس هیات ورزشهای رزمی استان کرمانشاه با اشاره به خسارت زلزله به برخی زیرساخت‌های ورزشهای رزمی در شهرستان های زلزله زده، گفت: رزمی کاران مناطق زلزله زده جایی برای تمرین ندارند.
کد خبر: ۵۶۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 18 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،رضا بزرگیان ، با اشاره به در پیش بودن مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا گفت: فدراسیون ورزش های رزمی برای این مسابقات در دو رشته پنچاک سیلات و سامبو ورزشکارانی اعزام خواهد کرد.

بزرگیان تصریح کرد: استان کرمانشاه در این دو رشته ورزشکاران خوبی دارد، اما با توجه به محدودیتی که در اعزام اوزان این دو رشته وجود دارد، نمی توانیم پبش بینی کنیم رزمی کاران کرمانشاهی امکان حضور در این مسابقات را خواهند داشت، یا نه.

وی با بیان اینکه ورزش های رزمی حدود 144 رشته زیرمجموعه دارد، اظهار کرد: در استان کرمانشاه 40 رشته ورزش های رزمی فعال است.

وی ادامه داد: کیک بوکسینگ پرطرفدار ترین رشته رزمی در کرمانشاه است.

به گفته رئیس هیات ورزشهای رزمی استان، کرمانشاه 3500 ورزشکار سازمان یافته ورزش‌های رزمی دارد.

وی همچنین با بیان اینکه این هیات به دلیل مشکلات مالی گاها حتی در اعزام ورزشکاران خود به مسابقات داخلی نیز با مشکل مواجه می شود، تصریح کرد: یکی از اصلی ترین مشکلات هیات های ورزشی استان نبود اسپانسر است.

بزرگیان زیرساخت های ورزشهای رزمی را در سطح شهرستانهای استان خوب توصیف کرد و افزود: تنها در شهرستانهای غربی استان که متاثر از زلزله شده‌اند تعدادی از زیرساخت‌های ما دچار خسارت شدند و تعدادی نیز به عنوان انبار کمک‌های مردمی در اختیار دستگاه‌های متولی قرار گرفته‌اند، لذا ورزشکاران این رشته برای تمرین جایی ندارند.

وی یادآورشد: اداره کل ورزش و جوانان استان پیگیر حل این مشکل است.

 

ان

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار