به اطلاع شکات محترم پرونده مکتب فرش گلیم و گبه کرمانشاهان می‌رساند طبق زمانبندی دقیق قبلی ، محاکمه متهمین پرونده در سه جلسه پیاپی از بیست و سوم تا بیست و پنجم بهمن ماه با حضور متین و آگاهانه قریب به هزار نفر از شکات و وکلای محترم معاضدتی ایشان برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 18 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دادسرای استان کرمانشاه،متهمین و وکلای محترم تسخیری ایشان نیز دفاعیات خود را مطرح کردند و از اتهامات مندرج در کیفرخواست دفاع کردند.

بر اساس این گزارش، در این جلسه جهت حفظ حقوق مردم ، از کارشناسان مختلفی در حوزه های اقتصادی ، پولی ، بانکی، فرش و غیره نیز برای توضیحات کارشناسی و تخصصی دعوت شد که نظرات کارشناسی خود را به حضور دادگاه و شکات حاضر ارائه کردند.

 پس از ختم دادرسی مطابق ماده ۴۰۴ ناظر به ماده ۳۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری دادگاه یک هفته برای صدور رای مهلت دارد.

 با ملاحظه ماده ۳۷۸ همان قانون دادگاه ۳ روز هم برای تایپ رای و تبدیل شدن به دادنامه زمان دارد که مجموعاً از آخرین جلسه رسیدگی ۱۰روز محاسبه می‌شود تا طرفین پرونده از تصمیم دادگاه مطلع شوند.

چنان که تاکنون صورت گرفته ، تمام مراحل تشکیل ،ثبت شکایت ،تحقیقات ، صدور قرار جلب به دادرسی ، صدور کیفرخواست و برگزاری دادگاه این پرونده ی بزرگ ، به شکل فوق العاده برگزار شده و قطعاً پس از صدور حکم قطعی و پایان مرحله ی دادرسی آنچه موجود باشد پس از جلب نظر کارشناسی و در اجرای احکام دادسرا در یک زمان واحد به مالباختگان پرداخت خواهد شد.

لازم بذکر است،مراجعه حضوری هرکدام از شکات محترم به هیچ وجه موجب اولویت در پرداخت نخواهد داشت و بجاست مالباختگان ضمن حفظ متانت و صبوری تا آخرین مراحل جرا نیز اعتماد خود به دستگاه قضایی را حفظ و منتظر اطلاعیه های بعدی باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار