تابناک: سرعت اینترنت پرسرعت مشترکان شرکت مخابرات استان اصفهان طی روزهای گذشته وضعیت بسیار اسفناکی را داشته است به گونه ای که این شرایط به رغم عدم پاسخ گویی مسئولان مخابرات و ارائه هیچ گونه توضیحی انتقاد بسیاری از مشترکان را به همراه داشته است اما از خدمات پس از فروش این شرکت با وجود دریافت هزینه خبری نیست.
کد خبر: ۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷ 17 February 2015
به گزارش تابناک، سرعت اینترنت در کشور ما گرچه در مقایسه با بسیاری از کشورها در جایگاه مطلوبی ندارد اما هر از گاهی همین سرعت اینترنت کم و بیش پرسرعت! نیز در سراشییبی سقوط قرار می گیرد و مشترکان این نوع اینترنت را با مشکلات بسیاری مواجه می سازد.

شرکت های مختلفی در استان اصفهان به ارائه خدمات اینترنت پرسرعت یا به اصلاح ای دی اس ال می پردازند، که در این بین شرکت مخابرات استان اصفهان نیز به عنوان یکی از این شرکت ها در حال حاضر به عنوان بزرگترین رقیب این شرکتها به شمار می رود.

لفظ بزرگترین تنها به این عنوان به این شرکت اختصاص یافته است که این شرکت پیش از خصوصی سازی به عنوان یک شرکت دولتی توانست از بسیاری از زیرساخت ها و مزایای شرکت های اینترنتی برخوردار شود و پس از ورود به گوی رقابت در واگذاری اینترنت پرسرعت، صدای بسیاری از شرکت های اینترنتی بخش خصوصی را درآورد.

اما داستان شرکت مخابرات استان اصفهان به همین جا ختم نشد و حالا این مشتریان ADSL شرکت مخابرات اصفهان هستند که صدایشان از خدمات ضعیف این شرکت درآمده است.

سرعت کند اینترنت در برخی نقاط شهر اصفهان که مشترک اینترنت پرسرعت مخابرات استان اصفهان نیز هستند، از ابتدای هفته جاری گلایه بسیاری از مشتریان مخابرات را به همراه داشت.
اما مشتریان مخابرات اصفهان در حالی از این وضعیت گلایه دارند که تماس های آنها با واحد پشتیبانی شرکت مخابرات استان اصفهان نیز بی نتیجه مانده است، و پاسخ شفافی به این وضعیت داده نشده است.

حتی شرکت مخابرات استان اصفهان در راستای ارائه خدمات پس از فروش، تاکنون با وجود گذشت چند روز از این وضعیت، توضیحاتی را در این خصوص ارائه نداده است تا مشتریان بدانند چه زمانی این مشکل برطرف خواهد شد و آیا در واقع مسئولان شرکت مخابرات پذیرای اختلال به وجود آمده در ارائه خدمات ADSL خود هستند یا خیر؟!.

از شرکت مخابرات که خود منبع اصلی تامین اینترنت پرسرعت بسیاری از شرکت های دیگر اینترنتی و رقیب نیز هست، انتظار می رود سرعت و کیفیت خدمات خود را متناسب با امکانات و بودجه ای که در اختیار دارد، ارتقا دهد چراکه مشتریان اینترنت مخابرات استان اصفهان از این موضوع گلایه دارند که چرا با وجود پرداخت هزینه ADSL خود به دلیل سرعت بسیار کند خدمات نمی توانند از اینترنت به اصطلاح پرسرعت مخابرات استفاده کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :