مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه با وجود بارندگی‌های اخیر هنوز نسبت به بلندمدت ۳۵ درصد کاهش بارندگی داریم، در مورد برپایی چادر و کانکس زلزله زدگان در کنار رودخانه‌ها هشدار داد.
کد خبر: ۵۶۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 17 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،کیاست امیریان، با اشاره به بارندگی‌های چند وقت اخیر، گفت: میانگین بارش‌های سال آبی جاری 182 میلی‌متر است که هنوز نسبت به سال گذشته 13 درصد و نسبت به میانگین بلندمدت 35 درصد کاهش داریم.

وی با بیان اینکه بارش‌های اخیر جبران کم آبی‌های امسال نیست، افزود: هنوز تغییر چندانی هم در آورد سدهای استان نداشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: تاثیر این بارندگی ها شاید در چهار، پنج روز آینده در سدهای استان نمود داشته باشد، اما تاکنون افزایش آورد و سرریز در سدهای استان نداشتیم.

امیریان درباره سیلابی شدن رودخانه‌های استان هم هشدار داد و خاطرنشان کرد: در شهرستان سرپل ذهاب خصوصا شهر سرپل ذهاب احتمال سیلابی شدن رودخانه داخل شهر وجود دارد و هشدارهای لازم را در این خصوص به زلزله زدگان داده‌ایم که از برپایی چادر و یا نصب کانکس در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

وی با بیان اینکه در خود شهر کرمانشاه نیز عمده سیلابی شدن را هر سال در منطقه "تنگ کنشت" داریم، یادآور شد: این منطقه را از قبل لایروبی کردیم و اکنون مشکل حادی برای آبگرفتگی این منطقه نداریم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: در رودخانه‌های "قره‌سو" و "آبشوران" نیز مشکل آبگرفتگی و سیلابی شدن نداریم و لایروبی آنها از قبل انجام شده است.

 




ارسال

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار