فرماندار شهرستان "جوانرود" گفت: نیروی انتظامی و دولت در شهرستان ها همکاری خوب و تنگا تنگی با یکدیگر دارند.
کد خبر: ۵۶۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 14 February 2018

به گزارشتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، "آرش لهونی" در دیدار با کارکنان انتظامی شهرستان، اظهارداشت: یکی از مهمترين مؤلفه‌های برقراري امنيت در جامعه تعامل پلیس و دستگاه‌های دولتی و امنیتی است.

چوی با بیان اینکه این تعامل در شهرستان جوانرود به خوبی برقرار است، عنوان کرد: تعامل دولت و دستگاه های انتظامی و امنیتی موجب کاهش آسيب‌ها و ناهنجاریهای اجتماعي و ایجاد امنيت و آرامش است.

فرماندار جوانرود با تقدير و تشكر از اقدامات انتظامي در تأمين نظم و امنيت شهرستان افزود: امنیت و آرامش امروز نتیجه مشارکت، اعتماد و همکاري تنگاتنگ بین دستگاه‌های دولتی و پلیس و ثمره‌ی زحمات و تلاش‌های ارزشمند کارکنان ناجا و دستگاه‌های نظامی و امنیتی است.

در ادامه این دیدار فرمانده انتظامی شهرستان نیز تعامل ادارات و سازمانهای دولتی و امنیتی را زمینه‌ی گسترش امنیت و آرامش شهروندان برشمرد.

سرهنگ "داریوش محمدی" ادامه داد: نيروي انتظامي متولی برقراری نظم، امنيت و آرامش در جامعه است و تعامل میان پلیس و دستگاه‌های دولتی عنصر اصلی در پیشبرد برنامه‌های پلیس است.

وی اظهارداشت: وجود امنیت و آرامش در جامعه مرهون رشادتها و تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌بدیل کارکنان جان برکف نیروی انتظامی است.

در این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رییس عقیدتی سیاسی انتظامی، نماینده ولی فقیه در بسیج، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و شهردار جوانرود نیز حضور داشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار