کیومرث مظفری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت:در حال حاضر ۳۲ دفتر پیشخوان خدمات دولت برای صدور دفترچه بیمه شدگان استان طرف قرارداد هستند و با مراجعه به این دفاتر کمتر از نیم ساعت دفترچه صادر شده و به مراجعه کنندگان تحویل داده می‌شود.
کد خبر: ۵۶۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 08 February 2018

کیومرث مظفری گفتگو خبرنگار تابناک افزود:1میلیون و ۳۶۰ هزار نفر در استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه سلامت هستند، که از این تعداد ۳۷۰ هزار نفر که عموما از اقشار محروم جامعه هستند تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار دارند و این افراد هیچ حق بیمه‌ای بابت دفترچه بیمه سلامت همگانی پرداخت نکرده و مانند سایر بیمه شدگان از خدمات بیمه‌ای استفاده می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: بودجه بیمه سلامت در لایحه بودجه امسال دولت افزایش پیدا کرده است،وخوشبختانه در کمیسیون تلفیق رقم ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای بیمه سلامت لحاظ کرده اند که با این میزان اعتبار می‌توان خدماتی شایسته به بیمه شدگان ارائه داد.

مظفری اظهار داشت:دیگر دفترچه جدید بیمه سلامت صادر نمی‌شود، ودفترچه‌های صادر شده قابل تمدید هستند و افرادی که بیمه نیستند از این پس تحت پوشش بیمه ایرانیان قرار می‌گیرند که باید ماهانه ۲۰ هزار تومان حق بیمه پرداخت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه تاکید کرد:مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت در استان یک هزار و ۵۰ مرکز است که دارندگان دفترچه بیمه سلامت می‌تواند از خدمات درمانی سرپایی در این مراکز بهره‌مند شوند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار