فرماندار روانسر گفت: ۶۰ طرح عمرانی و کشاورزی در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۵۶۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 07 February 2018

به گزارش تابناک به نقل ازایرنا، حسین ویسمرادی روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از این طرح‌ها افزود: طرح آسفالت و بهسازی راه روستایی گراب علیا در بخش مرکزی و ۴۴ طرح عمرانروستایی در سطح روستا‌های بخش مرکزی و شاهو و ۱۵ طرح سیستم‌های آبیاری تحت فشار در سطح ۸۲ هکتار از اراضی شهرستان از جمله طرح‌هایی بود که در شهرستانروانسر به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح‌ها در مجموح بیش از ۱۶ میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال هزینه شده و زمینه اشتغال ۲۴ نفر را فراهم شده است.

فرماندار روانسر همچنین از کلنگ اجرای مرحله دوم طرح هادی روستای نهرابی و ۱۸ طرح عمران روستایی با پنج میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال اعتبار در روانسر به زمین زده شد.

ویسمرادی اظهار داشت: با وجود مشکلات زیادی که ما در مسائل بودجه‌ای و اقتصادی داشته و داریم بحمدالله در

اکثر روستا‌ها و سطح شهر با جلب مشارکت و همراهی مردم کار‌هایبسیار ارزشمندی انجام شده که جای تقدیر دارد و باید این روند با جدیت بیشتری ادامه پیدا کند.

وی اظهار کرد: دولت با وجود مشکلات فراوان، توانسته با اختصاص اعتبارات ویژه به روستا‌ها اقدام‌های خوبی انجام دهد، به طوری که وضعیت کنونی روستا‌ها نسبت به سال‌هایگذشته مناسب‌تر شده و روستائیان رضایت بیشتری دارند.

فرماندار روانسر به توانمندی‌های بخش کشاورزی شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: رشد و شکوفایی تمام توانمندی‌های بخش کشاورزی که یکی از ظرفیت‌های مهم شهرستان استتوسعه پایدار و اشتغالزایی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: اگر استعداد‌های کشاورزی شهرستان را بتوانیم در مسیر درست هدایت کنیم شاهد پیشرفت و شکوفایی شهرستان خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در روانسر با تاکید بر تقویت بخش کشاورزی روانسر تصریح کرد: خاک حاصلخیز، منابع آبی، دانش کشاورزی و بستر‌های لازم برای رونق کشاورزی در شهرستانفراهم است و باید این بخش هرچه بیشتر تقویت شود.

 ویسمرادی با تقدیر از خدمات ارزنده جهاد کشاورزی در روانسر اضافه کرد: این شهرستان سهم بسزایی در تولیدات کشاورزی استان دارد که این حاصل تلاش‌های کارشناساناین اداره و کشاورزان منطقه است.
شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار