تفاهم نامه همکاری مشترک علمی، آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه و معاونت علمی و فناوری سپاه نبی اکرم (ص) منعقد شد.
کد خبر: ۵۶۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 06 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا منطقه کرمانشاه،این تفاهم نامه همکاری، امروز( 17 بهمن) به امضای محمدرضا حبیبی رئیس دانشگاه آزاد استان و سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه رسید.

سردار ریحانی در این نشست با بیان اینکه امروزه مولفه قدرت در دنیا رشد علمی کشورها است، اظهارکرد: کشوری که بتواند علم را به تولید و تولید را به ثروت تبدیل کند کشوری قدرتمند محسوب می شود.

وی تلفیق اعتقادات با علم را منجر به تولید قدرتی بزرگ دانست و افزود: مهمترین مولفه قدرت و اقتدار در کشور ما پایگاه مشروع مردمی با این اعتقادات دینی است.

ریحانی تصریح کرد: آن قدرتی که دشمنان انقلاب امروز به آن فخر می کنند قدرت علمی و اقتصادی آنان است، لذا ما نیز همانطور که قرآن تاکید می کند باید علاوه بر قدرت نظامی، قدرت علمی خود را نیز افزایش دهیم.

وی آینده کشور را در دست مراکز عملی دانست و عنوان کرد: با گسترش مراکز علمی آینده روشنی در انتظار کشور ما است.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه تصریح کرد: بزرگترین موضوعی که دشمن برای زمین گیر کردن انقلاب ما از آن استفاده می کند، بستر اقتصادی است که در این راستا باید علم را برای رسیدن به تولید و ثروت در کشور تقویت کنیم.

وی همچنین به جشن های دهه فجر اشاره کرد و گفت: امسال وارد چهلمین سال انقلاب می شویم، چهل سالی که دشمنان طی آن برای انقلاب 40 هزار بار مصیبت و توطئه درست کردند، اما مردم ما با اتحاد از این پیچ ها عبور کردند.

ریحانی یادآورشد: هرچند گاهی برخی از ناهماهنگی ها باعث توقف در شتاب پیشرفت کشور شد، اما این ناهماهنگی ها رفع می شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار