امیر مرادی در گفتگو با تابناک:
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه از حذف هزینه خدمات مستمر از قبوض گاز مشترکان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶ 06 February 2018

امیر مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: در پی تصویب مصوبه مربوط به دریافت آبونمان (هزینه خدمات مستمر) از مشترکانگاز از سوی شورای اقتصاد در دی‌ماه گذشته، هیأت عمومی دیوان عدالت اداری این مصوبه را نیز ابطال کرد و بلافاصله این بند از قبوض گاز حذف شد.

وی خاطر نشان کرد: بلافاصله پس از آنکه دیوان عدالت اداری، مصوبه شورای اقتصاد را ابطال و این موضوع از سوی صدا و سیما اعلام شد، به رغم آن‌که این مصوبه هنوز به صورتکتبی به شرکت گاز ابلاغ نشده است، ولی این بند از قبوض گاز حذف شد.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه تصریج کرد: در همه قبض هایی که پس از اعلام مصوبه دیوان عدالت اداری صادر شده است، هزینه خدمات مستمر حذف شده است.

مرادی اظهار داشت:به دنبال تصویب مصوبه اخذ هزینه خدمات مستمر گاز از سوی شورای اقتصاد در ماه گذشته، طبق ماده ۹۲ قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری،رئیس دیوان، مصوبه شورای اقتصاد در خصوص اخذ هزینه خدمات مستمر از مشترکان گاز را برای رسیدگی خارج از نوبت به صحن علنی هیأت عمومی ارائه و نهایتاً، این هیأت درنشست سه‌شنبه سوم بهمن ۹۶، مصوبه این شورا درباره اخذ هزینه خدمات مستمر ماهانه از مشترکان گاز طبیعی را مورد بحث و بررسی قرار داد و با اکثریت آرا این مصوبه را ابطالکرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار