مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با تاکید بر اینکه توسعه گردشگری در یزد نیازمند توجه و مشارکت جمعی دارد، گفت: زیرساختهای گردشگری یزد تقویت می‌شود.
کد خبر: ۵۶۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹ 05 February 2018

به گزارش تابناک یزد، فاطمه دانش یزدی عصر امروز در نشست شورای اداری استان یزد که با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر نیرو، وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور برگزار شد، اظهار داشت: گستردگی صنعت گردشگری سبب شده که تنها میراث فرهنگی درگیر آن نباشد و نیاز به آموزش و فرهنگ سازی و توجه همه ارگان‌های مرتبط در این زمینه وجود دارد. 

وی افوزد: بهره گیری از پتانسیل‌های موجود در عرصه گردشگری نیازمند توجه بیشتر است و به ویژه‌ای که اینکه این صنعت بیشترین بهره وری را دارد و باید به آن توجه لازم صورت پذیرد. 

بنا به گزارش تسنیم-یزد، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد خاطرنشان کرد: بخشی از دغدغه‌های استان یزد در راستای رشد و توسعه پایدار و کاهش بیشکاری مربوط به همین بخش گردشگری است. 

دانش یزدی افزود: بهبود زیرساخت‌های گردشگری از جمله بهبود استانداردهای کیفی و کمی شهری از سیستم حمل و نقل و هتل‌ها و مراکز اقامتی تا مبلمان شهری چه از سخت افزاری و چه نرم افزاری نیازمند بهبود و تغییر است. 

وی ادامه داد: بحث اقامت گاه‌های بومی در استان یزد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید این موضوع به عنوان یک زیرساخت بسیار مهم در توسعه گردگشری استان مورد توجه باشد. 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد افزود: این حوزه باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد که گردشگری به عنوان یک ظرفیت در توسعه استان مطرح باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار