مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از بررسی و تعیین تکلیف 16 واحد صنعتی راکد در سطح شهرک‌ها و نواحي صنعتی استان خبرداد.
کد خبر: ۵۶۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸ 03 February 2018

به گزارش تابناک قم، اميرطيبي نژاد با این اعلام خبر اظهارداشت: در راستای سیاست‌های حمایتی شرکت شهرک‌های صنعتی و به منظور بررسی و رفع مشکلات واحدهاي صنعتی با حضور مديران طرح‌ها و واحدهاي راكد و داور مرضي‌الطرفين از طرف سازمان صنايع كوچك و با برگزاري جلسات مختلف اقدام به تعيين تكليف ويا آزاد سازي زمين‌هاي بلا استفاده مي‌شود.

وي برگزاری جلسات منظم داوري و حل اختلاف را یکی از اقدامات موثر در فعال سازی واحدهای صنعتی راکد و غیر فعال دانست و افزود: در سطح شهرک‌های صنعتی متقاضياني وجود دارند كه علي رغم تحويل زمين طي ساليان طولاني هيچ گونه اقدامي براي احداث و يا به بهره برداري رساندن واحد مذكور نكرده اند در حالي كه همين زمين ها متقاضياني دارند كه حاضرند به سرعت نسبت به احداث واحد صنعتي اقدام كنند.

وي بيان داشت: در این جلسات که با حضور نماینده مدیریت حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار می‌شود، از صاحبان واحدهای صنعتی راکد دعوت و در راستای رفع مشکلات وفعال سازی آنها تلاش می‌شود.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم اضافه کرد: از ابتداي سال جاري تا كنون 2 جلسه حل اختلاف در استان برگزار شد كه در نشست اخير تعداد 16 واحد صنعتي راكد با قاطعیت مورد بررسی قرار گرفت و تعيين تكليف شدند. 

وی با بیان اینکه عمده هدف این شرکت در تشکیل این‌گونه جلسات بررسی راه کارهای رفع مشکلات است، تاكيد كرد: همواره بدنبال این بوده‌ایم تا با کار کارشناسی و با نگاه صرفاً حمایتی پرونده‌ها در جلسه داوری مورد بررسی قرار گیرند و در صورت عدم توانایی و اهليت لازم افراد، نسبت به فسخ، اقدام و از تضییع حقوق بیت المال و سرمایه‌های دولتی راکد مانده جلوگیری شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار