تابناک کهگیلویه وبویراحمد:
از ابتدای سال تاکنون 29 پرونده به این اداره ارجاع داده شده است. سعید آرمین بیان کرد: از این تعداد پرونده‌ها اکثرا مربوط به قاچاق زغال بوده است.
کد خبر: ۵۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۵ 01 July 2015
تا قبل از این ما فکر می کردیم وقتی بحث قاچاق کالا وارز می شه منظور کالای خارجی هست اما نگو یکی ازمعضلات کمیته مبارزه با قاچاق کالا وارز استان ما بحث قاچاق زغال است وجالبتر اینکه بیشترین پرونده های این نهاد هم مربوط به قاچاق همین زغال است. ولی خیلی نکته جالبیست ما که می دونیم زغال کجا درست می شود توسط کی درست می شود توسط کی آورده وکجا به فروش می رسد اما هنوز نتونستیم کنترلش کنیم چگونه می خواهیم کالایی که نمی دونیم چی هست کجا ساخته شده کجا ،توسط کی وبا چه وسیله ای به بازار میادرا "کشف" کنیم .این دیگه پیداکردن سوزن تا کاهدون هست.
صبح امروز نشست قاچاق کالا و ارز با حضور فرماندار کهگیلویه و اعضای این ستاد در سالن فرمانداری دهدشت برگزار شد.
رئیس اتاق اصناف کهگیلویه گفت: به علت نظارت و جریمه بازار شهرستان کهگیلویه اکنون راکد است.
عین الله اخوان با بیان اینکه بیشتر کالاهایی که اکنون مورد استفاده مردم است کالای خارجی است، تصریح کرد: تا مادامی که دستگاه‌های کلان از تولید داخلی حمایت نکنند چنین مشکلاتی حکم فرما است.
وی بابیان اینکه وقتی کالای داخلی در اختیار بازاریان قرار نگیرد آنها مجبور به فروش کالاهای وارداتی و قاچاق هستند،عنوان کرد:  در این شهرستان بازرسان اصناف به صورت مستمر و مرتب بر بازار نظارت دارند ولی عدم نظارت بر بازار در شهرستان‌های اطراف سبب مهاجرت بازاریان از این شهرستان و تعطیلی بازار شده است.
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان کهگیلویه نیز در این نشست اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 29 پرونده به این اداره ارجاع داده شده است.
سعید آرمین بیان کرد: از این تعداد پرونده‌ها اکثرا مربوط به قاچاق زغال بوده است.
وی بابیان اینکه به دلیل عدم وجود جاده ترانزیتی در کهگیلویه قاچاق کلان در این شهرستان اتفاق نمی‌افتد،عنوان کرد: از ابتدای سال سه مورد پرونده در رابطه با قاچاق سیگار رسیدگی کردیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار