مدیر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری خبر داد؛
طبق هماهنگی صورت گرفته با پلیس راهور و قوه قضائیه در مشهد، با رانندگان پرخطر برخورد می‌شود وخودروهای با سرعت غیرمجاز توقیف می‌شوند.
کد خبر: ۵۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 01 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی امامی میبدی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان این مطلب گفت: فعالیت رانندگان پر خطری که دارای تخلفات رانندگی متعدد هستند، سبب می‌شود جان شهروندان و عابران به خطر بیافتد.

امامی افزود: به همین دلیل با هماهنگی صورت گرفته با پلیس راهور و قوه قضائیه خودروی رانندگانی که سرعت غیرمجاز دارند و به رانندگان پرخطر معروفند، توقیف و به پارکینگ منتقل می‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را در گام اول برخورد با رانندگان پرسرعت و پرخطر عنوان کرد و ادامه داد: در گام بعد با تخلفاتی چون عبور از لاین ویژه، گذر از چراغ قرمز، ورود به طرح ترافیک و... به شدت برخورد خواهد شد و خودروی این متخلفان که دارای تعدد آمار تخلف در ماه باشند، به پارکینگ منتقل خواهد شد.

امامی با اشاره به ثبت روزانه 840هزار تخلف رانندگی از طریق دوربین‌های ترافیکی در مشهد، اظهار کرد: درحال حاضر تخلفات رانندگی از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک برداشت می‌شود و از طریق سامانه پیامکی اطلاع‌رسانی می‌گردد. با وجود این، برخی رانندگان پر خطر به تخلفات خود ادامه می‌دهند که توقیف خودروی آنان به عنوان عامل بازدارنده مد نظر قرار دارد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در ادامه افزود: پس از توقیف خودرو، دوره‌های آموزشی برای رانندگان متخلف برگزار می‌شود و توضیحات لازم به آنان ارائه می‌گردد.

وی بیان کرد: این طرح هم‌اکنون در سطح شهر مشهد مقدس در دست اجرا است و سبب شده تعداد تخلفات رانندگان پرخطر به 7 تا 10 مورد در ماه کاهش یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار