مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از اصلاح و توسعه ۴۵ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۵۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 25 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،علیرضا تخت‌شاهی، به تشریح وضعیت پروژه‌های فعال در شهر کرمانشاه پرداخت و اظهار داشت: آب و فاضلاب شهر کرمانشاه از محل اعتبارات طرحهای ویژه قانون، شهرکهای اقماری و مقام معظم رهبری در سال جاری و در بخش فاضلاب جهت دفع بهداشتی شبکه های فاضلاب و خدمات رسانی به مشترکین محترم پروژه‏ های تعریف شده‌ای را در سطح شهرکرمانشاه به اجرا در آورده است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان کرمانشاه از اصلاح شبکه فاضلاب شهرک دولت آباد، به‌طول ۴ کیلومتر، اصلاح شبکه فاضلاب شهرک سجادیه ۱.۵ کیلومتر، توسعه شبکه فاضلاب شهرک کرناچی ۸ کیلومتر و توسعه شبکه فاضلاب شهرک شهیدعسکری ۵ کیلومتر خبر داد و افزود: برای این پروژه ها ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

تخت شاهی توسعه شبکه فاضلاب شهرک آناهیتا و اجرای یک و نیم کیلومتر لوله گذاری را از دیگر اقدامات انجام شده توسط آبفا در شهر کرمانشاه ذکر کرد و افزود: ۱۰ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه خواهد شد.

وی به اجرای یک و نیم کیلومتر لوله گذاری و خط اصلی شبکه فاضلاب محله سرچشمه و منزه اشاره کرد و افزود: برای این پروژه ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیر عامل آبفا استان در ادامه بیان کرد: پروژه خط اصلی شبکه فاضلاب میدان شهید نواب صفوی به میدان غدیر و اجرای ۵۰۰ متر لوله گذاری با هزینه ۲۰ میلیارد ریالی از دیگر اقداماتی است که هم اکنون در دست اجرا است و پیش بینی می‌شود تا پایان بهمن ماه به پایان برسد.

وی یادآور شد: مشقت کار و بار ترافیکی از مهمترین موانع و مشکلات پروژه مذکور است که براساس برنامه ریزی برای اجرای آن سعی شده است، درطول روز به خاطر عدم ایجاد مشکل برای مردم، عملیات اجرایی در حد ساخت منهول های فاضلاب و تراکم ترانشه باشد. اما درشب عملیات حفاری و لوله گذاری با سرعت تمام انجام می شود که بتوانیم این پروژه را هرچه سریعتر به پایان برسانیم.

این مسئول تاکید کرد: با اجرای این پروژه بخش قابل توجهی از بافت فرسوده درحوالی خیابان شریعتی مرتفع میگردد.

وی اصلاح شبکه فاضلاب به‌صورت کروکی های متفرقه در سطح شهر و انجام ۴ کیلومتر لوله گذاری با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، اصلاح شبکه فاضلاب محله کولی آباد و اجرای ۱۰ کیلومتر لوله گذاری با هزینه ۵۰ میلیارد ریالی و اصلاح شبکه فاضلاب محله شاطر آباد با اجرای ۲ کیلومتر لوله گذاری با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و اصلاح شبکه فاضلاب محله جعفر آباد بطول ۳ کیلومتر با هزینه ۲۰ میلیارد ریال را از دیگر اقدامات این شرکت در شهر کرمانشاه عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب در شهر کرمانشاه به طول ۴۵ کیلومتر خبر داد و افزود: ۲۸۰ میلیارد ریال برای این مهم هزینه شده و ۴۵ هزار و ۵۰۰ نفر تحت پوشش این خدمات قرار خواهند گرفت.

وی در پایان تعداد پروژه های فعال در شهر کرمانشاه را ۱۲ مورد عنوان کرد و گفت: با استعانت از خداوند متعال و تلاش شبانه روزی همکارانم در حوزه آبفا، روز به روز شاهد پیشرفت و توسعه در این حوزه خواهیم بود.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار