معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه به دنبال احیای سنت ریش‌سفیدی در محلات هستیم، گفت: این سنت حسنه در بعضی از محلات کرمانشاه احیا شده است.
کد خبر: ۵۵۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 25 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،سرهنگ محمدرضا آمویی ضمن تشریح چارت سازمانی معاونت اجتماعی انتظامی استان، اظهار داشت: تمامی تلاش اداره اجتماعیپلیس برای پیش‌گیری از وقوع جرم است.

وی افزود: معاونت اجتماعی انتظامی استان دارای اداره‌های مختلفی از جمله اداره مشارکت‌های عمومی، اداره مشاوره، اداره برآورد اجتماعی و افکارسنجی، اداره افکار عمومی، ادارهاطلاع‌رسانی و ارتباطات، اداره امور هنری و مناسبت‌ها و اداره مستندات اجتماعی است که برنامه‌های وسیعی در دست اقدام دارند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در حوزه آموزش مهارت‌های اجتماعی با برگزاری کلاس‌های مختلف و نمایشگاه‌های خیابانی در مورد آسیب‌های اجتماعیفضای مجازی تمامی تلاش خود را در پیشگیری از وقوع جرم معطوف کرده‌ایم.

وی گفت: در حوزه مشارکت‌های عمومی نیز با استفاده از سازمان‌های مردم نهاد و تشکیل شورای معتمدان محلات به دنبال احیای سنت ریش‌سفیدی در محلات کرمانشاه هستیم.

آمویی ادامه داد: این سنت حسنه در حال حاضر در بعضی از محلات کرمانشاه احیا شده و در چندین پرونده قضایی با وساطت ریش‌سفیدان منتهی به رضایت طرفین شده است.

این مسؤول یادآورشد: با تاسیس مرکز مشاوره در سطح شهر و کلانتری‌های کرمانشاه در حوزه‌های حقوقی- قضایی-روانشناسی و مواد مخدر به صورت کاملا رایگان به ارائه خدماتبه عموم مردم هستیم.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار