سرپرست فرمانداری سرپل‌ذهاب با اشاره به آماده‌باش تمامی نهاد‌ها برای خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان این شهرستان، گفت: حدود ۳۵ چادر بر اثر وزش تندباد‌های شدید از جا کنده شد.
کد خبر: ۵۵۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸ 20 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،اکبر سنجابی با اشاره به بارش‌های روز گذشته در شهرستان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: روز گذشته براثر وزش‌ بادهای شدید تعدادی از چادرهای زلزله‌زد‌گان از جا کنده شد و از بین رفت.

سرپرست فرمانداری سرپل‌ذهاب با اشاره به افزایش دمای شبانه و سردی هوا، ادامه داد: روز گذشته تمامی نهادها برای خدمات‌رسانی در حالت آماده‌باش و در خدمت مردم این منطقه بودیم.

وی با بیان اینکه گزارشی از خسارت وارده به کانکس در منطقه نداشتیم، ادامه داد: حدود 35 چادر بر اثر وزش تندبادهای شدید از جا کنده شد و آسیب دیده که ساکنان آنان بیرون از چادر بودند، البته بلافاصله چادر را برای اسکان در اختیار این افراد قرار دادیم.

سنجابی با اشاره به وضعیت اسکان اضطراری و موقت در این منطقه، گفت: بیشتر مردم در کانکس اسکان داده شده ولی به هر حال هنوز هم اسکان موقت(چادر) در منطقه داریم و واقعا با مشکلات خاصی به خصوص در هنگام نامساعد بودن وضعیت جوی روبرو هستند.

این مسؤول با بیان اینکه هم‌اکنون در این شهرستان اوضاع بحرانی و در محدوده قرمز است، گفت: کاهش دید افقی تا 300 متر بر اثر گرد و غبار مدارس امروز سرپل‌ذهاب را به تعطیلی کشاند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار