رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده استان کرمانشاه گفت: واحد‌های عرضه لبنیات سنتی کرمانشاه تصمیم گرفتند برای رفاه حال مردم در شرایط کنونی، لبنیات را ۱۰ تا ۱۵ درصد ارزان بفروشند.
کد خبر: ۵۴۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 07 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،عبدالرضا یاری اظهار کرد: نمایندگانی از واحد‌های عرضه لبنیات سنتی کرمانشاه که تعدادی از آن‌ها در شهر برند هستند با انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده وارد مذاکره شدند تا برای رفاه حال مردم قیمت محصولات لبنی را کمی ارزان کنند.

وی با بیان اینکه از اول آبان ماه لبنیات سنتی ۱۰ تا ۱۵ درصد گران شده بود، یادآوری کرد: این واحد‌ها قیمت محصولات خود را به قبل از این افزایش قیمت برگرداندند و این کاهش قیمت از روز پنجشنبه (۱۴ دی) اجرا شد.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده استان کرمانشاه تعداد این واحد‌ها را حدود ۶۰ مورد اعلام کرد که فقط برای کمک به مردم در این شرایط گرانی، تصمیم به کاهش قیمت‌ها و گذشت از سود خود گرفتند.

یاری عنوان کرد: در فرصت دیگری که شرایط مردم بهتر باشد افزایش قیمت دوباره برای این واحد‌ها انجام خواهد شد.

وی با اشاره به صحبت‌هایی که در خصوص استاندارد نبودن محصولات این واحد‌ها مطرح است، خاطرنشان کرد: باید بپذیریم که لبنیات‌های سنتی در جامعه فعالیت می‌کنند و تعداد زیادی از مردم هم مشتری آن‌ها هستند. بررسی وضعیت بهداشت و استاندارد محصولات این واحد‌ها نیز بر عهده دستگاه‌های مربوطه است.

یاری در پایان تاکید کرد: انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده از سایر اتحادیه‌های صنفی که بخواهند برای رفاه حال مردم قیمت‌های خود را کاهش دهند، استقبال می‌کند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار