مسئول نظارت فنی براماکن ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه ازخسارت دو میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومانی زلزله به زیرساخت‌های ورزشی استان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۷۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 04 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به خسارات ناشی از زلزله ۷.۳ ریشتری به زیرساخت‌های ورزشی استان اشاره کرد و گفت: در این زلزله بین ۲۰ تا۳۰ درصد از اماکن ورزشی دولتی استان آسیب دید.

وی ادامه داد: طبق ارزیابی‌های انجام شده، جمعا دو میلیارد و ۷۷۰ میلیون تومان به زیرساخت‌های ورزشی هفت شهرستان متاثر از زلزله خسارت وارد شده است.

مسئول نظارت فنی بر اماکن ورزشی اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه با تاکید براینکه هیچکدام از اماکن ورزشی این اداره کل در زلزله اخیر تخریب نشده، اظهار کرد: اساساطراحی و ساخت سوله‌های ورزشی بگونه‌ای است که در برابر زلزله‌های بزرگ مقاوم و دارای انعطاف بوده و تخریب نمی‌شوند.

وی بیشترین حجم خسارت زلزله به اماکن ورزشی را مربوط به شهرستان سرپل‌ذهاب دانست و عنوان کرد: دراین شهرستان، یازده سالن و مکان ورزشی دولتی نزدیک به یک میلیارد و ۴۸۰میلیون تومان خسارت دیده‌اند.

سال افزون درخصوص خسارات وارده به اماکن ورزشی سایر شهرستان‌ها نیز افزود: در شهرستان جوانرود پنج سالن، ثلاث باباجانی پنج سالن، گیلانغرب شش سالن، دالاهو یک سالن و درروانسر پنج سالن و مکان ورزشی دچار آسیب شده‌اند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار