معاون فنی و عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از مصرف ۳۸۰ میلیون لیتر بنزین در استان طی ۹ ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۴۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹ 01 January 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،نعمت‌الله نجفی ، درباره میزان مصرف فرآورده‌های نفتی در استان طی 9 ماهه امسال اظهار کرد: در این مدت 380 میلیون لیتر بنزین در استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد بیشتر است.

وی میانگین مصرف روزانه بنزین استان را یک میلیون و 365 هزار لیتر اعلام کرد و گفت: مصرف بنزین معمولا در فصل تابستان که سفر زیاد است، بیشتر می‌شود.

معاون فنی و عملیاتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه یادآوری کرد: این میزان بنزین توسط حدود یکصد و یازده جایگاه سوخت عرضه شده و بیشترین مصرف نیز مربوط به شهر کرمانشاه بوده است.

نجفی میزان نفت سفید مصرف شده در این مدت را نیز 93 میلیون لیتر اعلام کرد و ادامه داد: بیشترین میزان مصرف نفت نیز مربوط به فصل سرما و زمستان است.

به گفته این مسئول میانگین مصرف روزانه نفت سفید استان حدود 335 هزار لیتر و عمدتا مربوط به مناطقی است که هنوز گازکشی نشده‌اند.

وی همچنین با بیان اینکه در 9 ماهه امسال 512 میلیون لیتر نفت‌گاز در استان مصرف شده، افزود: میانگین مصرف روزانه نفت‌گاز در استان یک میلیون و 860 هزار لیتر است.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار