مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با بیان اینکه فاضلاب روان در مناطق زلزله زده استان نداریم، گفت: کلرزنی آب آشامیدنی نیز به اندازه کافی صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۵۴۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰ 31 December 2017

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،علیرضا تخت شاهی، با اشاره به اینکه در تمامی شهرهای زلزله زده آب با کیفیت برقرار شد، اظهار کرد: کیفیت آب در این مناطق مانند شرایط قبل از زلزله است و هیچ کدورت و آلودگی ندارد.

وی از پایش مستمر کیفیت آب از بعد بهداشت و کیفیت یاد کرد و افزود: یک مورد بیماری که ناشی از آلودگی آب باشد در این مناطق نداشته ایم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه تاکید کرد: کلرزنی آب نیز به اندازه کافی و بر اساس استانداردها صورت می‌گیرد.

تخت‌شاهی با اشاره به اینکه در این مدت موردی هم از وارد شدن فاضلاب به شبکه آب نداشتیم، خاطرنشان کرد: شبکه‌های آب و فاضلاب طوری طراحی شده که نزدیک هم نیستند و شبکه فاضلاب پایین‌تر قرار دارد، به علاوه جنس شبکه‌ها هم فرق دارد و امکان ورود فاضلاب به شبکه‌های آب وجود ندارد.

وی در خصوص شیوه دفع فاضلاب سرویس‌های بهداشتی و دوش‌های سیار نیز عنوان کرد: در تمام مناطقی که ما سیستم فاضلاب را برقرار کردیم مشکلی وجود ندارد.

به گفته این مسئول، در مناطقی که سایر بخش‌ها فاضلاب را برقرار کردند ممکن است کیفیت نصب خیلی خوب نباشد، اما به هر حال همه فاضلاب‌ها وارد شبکه می‌شود و فاضلاب روان در این مناطق نداریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه تعداد دوش‌های سیار شرکت آب و فاضلاب را 400 مورد و تعداد سرویس‌های بهداشتی را 50 چشمه اعلام کرد که در مناطق شهری و روستایی نصب شده است.

تخت شاهی با اشاره به اینکه تعدادی از سرویس‌های بهداشتی و دوش‌های آب دیگر نیز توسط سایر بخش‌ها و خیرین تامین شده، افزود: آمادگی داریم سیستم آب و فاضلاب همه سرویس‌های بهداشتی و دوش‌های حمام را برقرار کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار