فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از احضار یک زندانی و کشف ۸ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۵۴۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 30 December 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛حمید فتاحی اظهار داشت: در رسیدگی و پیگیری چند پرونده قضایی سرقت و دست یافتن به سرنخ هایی از یک سارق حرفه‌ای، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان در بررسی ها و تحقیقات تخصصی خود در رابطه با چند پرونده سرقت ساختمانهای نیمه کاره رد پای یک سارق حرفه ای را در زندان مرکزی ایلام کشف کردند.

این مسؤول انتظامی با اشاره به اقدامات و مجوزهای قانونی لازم بیان داشت: کارآگاهان با احضار سارق حرفه ای که به جرم دیگری در حبس به سر می برد، او را در رابطه با سرقت های موردنظر تحت بازجویی قرار دادند.

وی یادآور شد: سارق حرفه‌ای مورد اشاره در مواجهه با سرنخ‌ها و اسناد بدست آمده به ناچار لب به اعتراف گشوده و در نهایت به تعداد ۸ فقره سرقت وسایل ساختمانهای نیمه کاره و در حال ساخت معترف و جهت رسیدگی و مراحل بعدی قانونی به زندان عودت داده شد.

فتاحی در پایان تاکید کرد: از شهروندان گرامی، پیمانکاران و افرادی که در حال ساختمان سازی و احداث مجتمع های مسکونی و تجاری هستند تقاظا دارم برای پیشگیری از سوء استفاده سارقین و وقوع سرقت از نگهبان قابل اعتماد استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار