کد خبر: ۵۴۳۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ 26 December 2017

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به مسدود شدن حساب برخی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان واکنش نشان داد و به ارایه توضیحاتی در این زمینه پرداخت.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شماری از معلمان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد که ورودی های سال 91 و 92 دانشگاه فرهنگیان استان محسوب می شوند و هم اینک نیز فارغ التحصیل شده اند و حالا در آموزش و پرورش مشغول به کار هستند به خاطر تسویه حساب نکردن با دانشگاه فرهنگیان حساب آنها مسدود شده است .

براساس این گزارش گفته می شود مسئولان اداره کل آموزش و پرورش با ارسال نامه ای به ادارات شهرستان از انها خواسته اند تا نامه ای به بانک ها نوشته و حساب های این معلمان را مسدود کنند.

برخی از این فرهنگیان عنوان کردند مسدود کردن حساب فرهنگیان بدون حکم قضایی خلاف قانون است.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی دانشجویان ورودی سال 91 - 92دانشگاه فرهنگیان بودند باید بعد از اتمام تحصیل برگه تسویه حساب خودرا به دانشگاه فرهنگیان تحویل دهند و برگه شماره 7 را پر کنند تا بتوانیم آنها را تقسیم کنیم چون ممکن است دانشجویی تسویه حساب نکرده باشد و یا واحدی را نگذرانده باشد یا مشکلاتی داشته باشد و بعد مشکلاتی را ایجاد کند.

اردشیر یاری افزود: از دانشگاه فرهنگیان می خواهیم که فرم شماره 7 این دانشجویان را تکمیل و تحویل اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد دهند.

وی بیان کرد: برخی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ورودی 91- 92 بابت سهمیه خوابگاه و غذا بدهکاری داشتند که دانشگاه فرهنگیان اصرار داشت این دانشجویان اگر فارغ التحصیل و جذب آموزش و پرورش شدند بدهکاری آنها داده نمی شود و برای دانشگاه مشکل ایجاد می شود.

یاری ادامه داد: اداره کل اموزش و پرورش استان نیز برای اینکه این دانشجویان به موقع جذب آموزش و پرورش شوند و به موقع سر کار بروند به دانشگاه فرهنگیان نامه نوشتیم که مشکلات آنها را حل کنید.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: به شهرستان ها و مناطق نیز اعلام کردیم که این دانشجویان هر چه سریعتر بدهکاری خود به دانشگاه فرهنگیان را واریز کنند و اگر واریز نکنند روسای حسابداری حقوق آنها را واریز نکنند تا با دانشگاه فرهنگیان تسویه حساب کنند.

وی بدون اشاره به تعداد دقیق این دانشجویان و اینکه تعداد انها مشخص نیست گفت: این دانشجویان در مناطق مختلف استان وجود دارند و این افراد باید با مراجعه به دانشگاه فرهنگیان تسویه حساب کنند و حقوقی که به حساب انها واریز شده در حسابشان است و مشکلی وجود ندارد.

یاری عنوان کرد: تسویه حساب قانونی با دانشگاه فرهنگیان است و دانشگاه فرهنگیان طی نامه ای رسمی به آموزش و پرورش می نویسد که فلان دانشجو فلان مبلغ را بدهکار است اگر دانشگاه فرهنگیان بنویسد که این دانشجویان مشکلی ندارد حساب آنها باز می شود

وی افزود: حساب این دانشجویان به خاطر بدهی به دانشگاه فرهنگیان مسدود شده است و اگر دانشگاه فرهنگیان اعلام کند که هیچ طلبی از این دانشجویان ندارد حساب آنها به زودی باز می شود./باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار