نشست خبری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به مناسبت هفته سوادآموزی
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی : نهایت تلاش و فعالیت را داشته باشیم تا بتوانیم با همت و اتحاد با همدیگر بی‌سوادی درسطح شهرستان را ریشه کن کنیم.
کد خبر: ۵۴۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱ 26 December 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، صادق جریده در این نشست ضمن تبریک هفته سواد آموزی به همه ی مردم، مسئولین و سواد آموزان گفت:  از یکم تا ۷ دیماه به نام هفته سواد آموزی نامگذاری شده است که در این هفته برنامه های مختلفی برگزار شد و برگزار خواهیم گردید. دیدار با فرماندار و امام جمعه شهرستان و جلسه توجیهی برای سواد آموزان برگزار گردید و در آینده دیدار با خانواده های شهدای سوادآموزان شهرستان و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه را هم خواهیم داشت.
وی در ادامه آماری از سواد آموزان شهرستان داد و گفت: جامعه هدف سواد آموزی افراد بین ۱۰ تا ۴۹ سال هستند که در سه گروه سوادآموزی با ۱۷۴ نفر، تحکیم با ۱۰۰ نفر و انتقال هم با ۱۰۰ نفر دارد انجام می‌شود. تعداد آموزش دهندگان ۸۳ نفر و معلمینی که با حوزه سواد آموزی همکاری دارند هم۳ نفر هستند، طرح خواندن با خانواده ۶۰ نفر و حلقه ی کتابخوانی هم صد نفر تحت پوشش سواد آموزی قرار گرفتند.

جریده در ادامه گفت: تمام سهمیه هایی که از طرف اداره کل برای اداره آموزش و پرورش شهرستان در نظر گرفته شد به طور صددرصد تحت پوشش قرار گرفته است.

وی ادامه داد : موسسه طاها با مدیریت جناب آقای باقریان از سواد آموزی حمایت می‌کند.

 رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان در ادامه گفت: وظیفه خود می‌دانیم به عنوان آموزش و پرورش با حوزه سواد آموزی نهایت تلاش و فعالیت را داشته باشیم تا بتوانیم با همت و اتحاد با همدیگر بی‌سوادی درسطح شهرستان را ریشه کن کنیم.

جریده در پایان از حوزه ی رسانه‌ تقدیر و تشکر کرد و گفت: انشاالله با تلاش شما بتوانیم کارهایمان را رسانه‌ای کنیم و مشکلات و سختیها و پیشرفت را به سمع و نظر مردم برسانیم.

 ولی الله جاوید مسئول سوادآموزی شهرستان در ادامه این جلسه ضمن تبریک هفته سوادآموزی گفت: با توجه به سرشماری سال ۱۳۹۵ شهرستان بهمئی ۹۱/۲، استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۲/۷  کشور هم ۹۴/۷ رشد باسوادی را داشته است.

وی گفت: بی سوادان شهرستان بهمئی ۲۲۳۰ نفر هستند که از این تعداد ۳۷۴ نفر در گروههای انتقال،تحکیم و سواد آموزی قرار گرفتند.

مسئولین سوادآموزی شهرستان در ادامه گفت: جلساتی که برگزار کردیم شامل برگزاری شورای پشتیبانی سوادآموزی به ریاست فرماندار محترم که هر ماه یکبار این جلسه برگزار می‌شود، برگزاری جلسه بهبود کیفیت سوادآموزی به ریاست مدیر آموزش و پرورش شهرستان که ماهی یک بار هم این جلسه برگزار می شود و همچنین جلسه ی پرسش مهر ریاست جمهوری را داشتیم که در سطح شهرستان بین کلاس های انتقال با حضور صدا و سیما آن را برگزار می‌کنیم و به کلاس‌ها سرکشی و دست نوشته ها را جمع‌آوری می‌کنیم و به استان می‌فرستیم و افراد ممتاز را معرفی می‌کنیم.

جاوید در پایان سخنان خود از حوزه رسانه هم تقدیر و تشکر کرد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار