تکمیلی؛ حادثه دلخراش امروز یزد به همراه عکس
نیروهای آتش نشانی با حضور در محل آتش سوزی در زیر زمین منزل مسکونی، 6 نفر را نجات و متاسفانه یک دختر 2/5 ساله که فوت شده بود را از میان دود و حرارت بیرون آوردند.
کد خبر: ۵۴۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 26 December 2017

به گزارش تابناک یزد به نقل از روابط عمومی سازمان آتـش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد ، طبق اطلاع به سامانه 125 در ساعت 4:54 امروز صبح 5 آذر مبني بر مشاهده حریق در زیرزمین مسکونی واقع در بلوار امام رضا (ع) کوچه 39، ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله 3 دستگاه خودروی عملیاتی از ایستگاه شماره 5 و 7 به محل مورد نظر اعزام مي نمايد.

محمدرضا رحیمی معاون عملیات سازمان كه خود را به محل حادثه رسانده بود گفت : اولین گروه از آتش نشانان از ایستگاه شماره 5 کمتر از 2 دقیقه به محل حادثه رسیدند که در بدو ورود به محل با صحنه ای مواجه شدند که شعله های آتش تمام فضای منزل را فرا گرفته و دود حاصل از آن آسمان را تیره و تار کرده بود.

وي افزود: آتش نشانان خیلی سریع همزمان با اجرای عملیات ایمن سازی، با استفاده از دستگاه تنفسی به داخل زیرزمین رفته و عمليات اطفای حریق و جستجو را آغاز مي كنند، و توانستند در کمترین زمان ممکن حریق را مهار و 7 نفر از ساکنان را به بیرون از خانه منتقل نمایند.

رحیمی با بيان اينكه کانون این حریق در 3 نقطه از زیرزمین (اتاق خواب و 2 قسمت از اتاق پذیرایی) بود ، براساس مشاهدات و مذاکرات بعمل آمده با شاهدان در محل مشخص شد این آتشسوزی، عمدی و بر اساس انتقام جویی بوده است، افزود: آتش نشانان بعد از تحویل مصدومین به اورژانس ،محل را تحویل عوامل پلیس 110 داده و به ایستگاه های خود مراجعت نمودند.

ایشان با اشاره به اینکه در این حریق مادر خانواده 31 ساله به شدت دچار سوختگی و دختر 2/5 ساله اش به علت استنشاق دود متاسفانه فوت می شود، بیان نمود : 5 نفر دیگر از ساکنان آن زیرزمین (که 2 نفر آنها از اقوام ،میهمان و اهل زابل هستند) دارای حال عمومی خوبی می باشند

گفتنی است آتشپاد دوم سیدعباس میرشمسی رئیس سازمان آتش نشانی یزد نیز از ابتدا در محل این حادثه حضور و ناظر بر عملکرد نیروهای آتش نشانی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار