معاون نهضت سواد آموزی استان کرمانشاه با بیان اینکه این استان در سال گذشته رتبه نخست سود‌آموزی را به خود اختصاص داده است، گفت: گروه سنی ۴۹ -۱۰ سال گروه هدف فعالیت‌های سواد‌آموزی است.
کد خبر: ۵۴۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 23 December 2017
به گزارش  تابناک به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد‌رضا بسامی، اظهار داشت: سواد‌آموزی پایه و ارکان خاص خودش را دارد، کسانی که برای نخستین بار در کلاس سواد‌آموزی شرکت کنند 144 هزار تومان به حسابش در صورت کسب مدرک واریز می‌شود.

معاون نهضت سواد آموزی استان کرمانشاه افزود: دوره آموزش در نهضت سه دوره است، سواد‌آموزی، تحکیم و انتقال که در مرحله سواد‌آموزی 200 هزار تومان، در دوره تحکیم 130 هزار تومان و در دوره انتقال نیز 840 هزار تومان به آموزش‌دهنده باپرداخت می‌شود.

وی گفت: بی‌سوادان تا 10 سالگی می‌توانند در مدارس با شرایط خاص ثبت‌نام کنند، از 10 سال به بعد تا 20 سال را باید نهضت سواد آموزی را پوشش سواد‌آموزی دهد.

بسامی گروه سنی ۴۹ -۱۰ سال  را گروه هدف فعالیت‌های سواد‌آموزی دانست و بیان کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 900 نفر با موسسات قرارداد آموزشی دارند و ما پول را مستقیم به حساب موسسات واریز می‌کنیم.

این مسؤول با بیان اینکه استان کرمانشاه در سال 95 رتبه نخست سود‌آموزی را به خود اختصاص داده است، تاکید کرد: بیشترین هدف ما در سوادآموزی تشویق روی افراد زیر 45 سال است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار