استاندار اردبیل خبر داد
استاندار اردبیل گفت: روزشمار اتمام پروژه راه‌آهن اردبیل در یکی از میدان‌های اصلی شهر نصب خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰ 21 December 2017
به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنام‌جو در حاشیه مراسم تودیع و معارفه معاونت پیشین و فعلی عمرانی استانداری اظهار کرد:  روزشمار اتمام پروژه راه‌آهن اردبیل در یکی از میدان‌های اصلی شهر نصب خواهد شد تا این پروژه با قدرت بیشتر و در زمان تعیین شده به پایان برسد.

وی گفت: متاسفانه در بخش گردشگری استان غفلت‌هایی صورت گرفته که باید با برنامه‌ریزی و اقدام و عمل ویژه در این حوزه این مسایل جبران شود و گردشگری به محور اصلی توسعه استان تبدیل شود.

استاندار اردبیل با اشاره به این که باید پرونده پروژه راه‌آهن اردبیل تا سه سال آینده بسته شود تصریح کرد: این پروژه مطالبه اصلی و به جای مردم استان است که امیدواریم با جذب اعتبارات ویژه در سال آینده روند تکمیل آن سرعت بیشتری به خود بگیرد.

بهنام‌جو ادامه داد: پروژه‌های عمرانی استان باید نماد قدرت مهندسان اردبیلی باشد و لازم است مهندسان استان قبل از انجام طرح آن را چکش‌کاری کنند تا بعد از اتمام به مشکل جدی برنخورند.

وی با تاکید بر اینکه بدهکاری استان در پروژه‌های عمرانی نشان از انجام کارهای بزرگ در استان است اضافه کرد: پروژه ۴ بانده کردن جاده مغان باید کمترین تزریق بودجه آغاز شود زیرا این راه برای استان بسیار استراتژیک و مهم است.

استاندار اردبیل افزود: برای اینکه درآمد سرانه استان افزایش یابد باید ۶ ماه دوم سال را در اردبیل که کشاورزی در آن به علت سردی آب و هوا وارد رکود می‌شود، بیدار کنیم و تنها راه بیداری زمستان در استان گردشگری خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان باید خود را در معرض نقد دیگران قرار دهند گفت: نقد کردن به معنای زیر سوال بردن نیست بلکه بها دادن به نظرات دیگران است که باید این مساله در بین مسؤولان ما جا افتاده شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار