معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به ورود امواج ضعیف و ناپایدار به جو استان، از آغاز بارندگی ها در نقاط مختلف خبر داد و گفت: این بارش ها غالبا به صورت رگباری بوده و تا شنبه آینده ادامه دارد.
کد خبر: ۵۴۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 20 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، علی محمد زورآوند روز چهارشنبه  اظهار کرد: ورود این موج به جو استان علاوه بر بارش پراکنده، سبب وزش باد نیز خواهد شد.

وی ادامه داد: احتمال بارش در امروز و شنبه (2 دی) و در نواحی شمالی و شرقی استان بیش از سایر روزها و نقاط استان است.

زورآوند خاطرنشان کرد: علاوه بر این وزش باد که در روزهای جمعه و شنبه قابل توجه خواهد بود ممکن است هوای مناطق مرزی و زلزله زده استان را غبارآلود کند.

معاون هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص دمای مناطق مختلف استان نیز گفت: پیش بینی می شود دمای شبانه تا اوایل هفته آینده تا سه درجه افزایش یابد به گونه ای که دمای شبانه هیچ شهرستانی در این مدت زیر صفر نخواهد رفت.

وی تصریح کرد: تنها ممکن است دمای امشب سنقر و کلیایی به صفر درجه برسد ولی بقیه شهرستان ها حداقل دمای شبانه آن ها 2 و حداکثر 11درجه بالای صفر خواهد بود.

زورآوند در خصوص دمای شبانه مناطق زلزله زده نیز گفت: امشب حداقل دما در دالاهو به 2 درجه بالای صفر، ثلاث باباجانی هفت درجه، سرپل ذهاب هشت درجه، گیلانغرب 9 درجه و قصرشیرین نیز 11 درجه بالای صفر خواهد رسید.

وی در پایان گفت: امروز دمای هوای شهر کرمانشاه در گرمترین حالت به 17 درجه و امشب در سردترین حالت به 3 درجه بالای صفر می رسد.

میانگین بارش های سال زراعی جاری (اول مهر تا 29 آذر) به 69.2 میلی متر رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 103 درصد رشد و نسبت به دوره بلند مدت 47 درصد کاهش داشته است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار