مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کرمانشاه گفت: در جریان زلزله ۱۷ میلیارد تومان به طرح‎های اشتغالزایی مددجیان در مناطق زلزله‎زده خسارت وارد شده است.
کد خبر: ۵۴۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 20 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،حسین خدرویسی  با بیان اینکه 80 نفر از مددجویان کمیته امداد در استان کرمانشاه بر اثر زلزله کشته شده‎اند، اظهار داشت: 337 نفر از مددجویان نیز به‎علت زلزله دچار آسیب‎دیدگی شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اینکه 17 میلیارد تومان به طرح‎های اشتغالزایی مددجویان در مناطق زلزله‎زده خسارت وارد آمده است، گفت: دو هزار و 724 طرح در جریان زلزله هفت و سه دهم ریشتری کرمانشاه دچار خسارت شده‎اند.

خدرویسی از واگذاری 257 کانکس به مددجویان تا تاریخ 18 آذر ماه خبر داد و افزود: 6 هزار واحد از مسکن مددجویان کمیته امداد به علت زلزله دچار خسارت شده‎اند و دو هزار و 700 واحد نیز به طور کامل تخریب شده‌ است.

وی با بیان اینکه سه هزار و 366 نفر از مددجویان نیز به بنیاد مسکن معرفی شده‎اند، عنوان کرد: سه هزار و 822 نفر از مددجویان نیز اموال آنها دچار خسارت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی اظهار کرد: چهار هزار و 913 دام از اموال مددجویان زلزله‎زده تلف و دو هزار و 439 فضای نگهداری از دام نیز تخریب شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار