عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به مصوبه فرودگاه قزوین در دوره گذشته شورای اسلامی شهر قزوین گفت: راه‌اندازی یک فروردگاه در قزوین زیر سؤال رفته چراکه نسخه آن را پیچانده و امروز می‌گویند باید کنار گذاشته شود.
کد خبر: ۵۴۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ 20 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محسن حق‌شناس در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: اعضای شورا وظیفه دارند نسبت به مصوبات اطلاعات و آگاهی‌های لازم را داشته باشند و سپس پیرامون آن تصمیم بگیرند.

وی با اشاره به اینکه برخی مصوبات در طی چند سال بوده و اکنون به صحن شورا آمده است، ادامه داد: اعضای شورای جدید باید از قبل اطلاعاتی از روند این مصوبات داشته باشند تا تصمیمی که می‌گیرند، درست و صحیح باشد.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین به مصوبه فرودگاه قزوین در دوره گذشته شورای اسلامی شهر قزوین اشاره کرد و گفت: در این لایحه شهرداری قزوین سرمایه‌گذاری‌های لازم را انجام داده است و حتی مقرر بود ارائه آموزش‌های هوانوردی پیگیری شود.

حق‌شناس اضافه کرد: اکنون در بررسی این لایحه مواجه می‌شویم که راه‌اندازی یک فرودگاه در قزوین زیر سؤال رفته، چراکه نسخه آن را پیچانده و امروز می‌گویند باید کنار گذاشته شود.

این عضو شورا با بیان اینکه حضور یک مشاوره حقوقی در بررسی لایحه فرودگاه قزوین ضروری است، عنوان کرد: این مشاور باید اقدامات لازم را انجام داده و اطلاعات کافی را در اختیار اعضای شورا قرار دهد تا بتوانیم در خصوص آن تصمیمات درستی اتخاذ کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره اینکه جذب گردشگران از اهداف مهم مجموعه مدیریت شهری است، مطرح کرد: ایجاد فرودگاه قزوین می‌توان در تحقق این هدف کمک بسزایی کند به همین دلیل باید به این لایحه توجه و اهمیت بیشتری داده شود.

حق‌شناس با بیان اینکه در ایجاد فرودگاه قزوین شهرداری تاکنون متحمل هزینه‌هایی شده است، تشریح کرد: اموال این نهاد بیت‌المال است و نباید به این راحتی از بین برود به همین دلیل باید در بررسی لایحه‌ها اعضای شورا اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
توسعه فرودگاه قزوین وتبدیل به مسافربری کی به نتیجه خواهدرسید؟اتمام پروژه های قبلی به صلاح مردم می باشد وبعدبه دنبال پروژه های جدید برویم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار