نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه بانکها از دستور استمهال وام‌ زلزله‌زدگان سر باز می‌‌زنند.
کد خبر: ۵۴۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 19 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،فرهاد تجری اظهار داشت: با وجود امهال وام و تسهیلات قبلی و تصویب آن در دولت و ابلاغ آن توسط بانک مرکزی و استانداری متأسفانه شاهد مقاومت برخی از بانکها از دستورات هستیم.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متأسفانه این بانکها به هیچ وجه زیر بار نمی‌روند گفت: این کار به صورت غیرقانونی سبب شده که از حساب ضامنان و زلزله‌زدگان قسط برداشت شود که این امر با دستور دولت و امتیازی که برای زلزله‌زدگان در نظر گرفته شده منافات دارد.

تجری با بیان اینکه هرچه سریعتر با توجه به فصل سرما باید واگذاری و جانمایی سریع کانکس‌ها در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه انجام شود بیان کرد: امیدواریم هرچه سریعتر بروکراسی اداری برای تحویل کانکسها به مردم کرمانشاه پایان یابد.

وی با انتقاد از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در خصوص مناطق زلزله‌زده اظهار کرد: متأسفانه این وزارتخانه تاکنون اقدام مناسبی در رابطه با وضعیت دامی و کشاورزی این مناطق انجام نداده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بوروکراسی بنیاد مسکن و عدم توجه به مؤلفه‌های منطقه‌ای و ضرورتهای منطقه‌ای یکی دیگر از مشکلاتی است که مردم منطقه با آن مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه با وجود اینکه تاکید شده ساخت و سازها و بازسازی‌ها در مناطق زلزله‌زده باید به مردم سپرده شود افزود: اما بنیاد مسکن برای این کار پیمانکارانی را مشخص کردند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار