جعفر دانش پرور در گفتگو با تابناک:
مسئول جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی (ع) کرمانشاه گفت: کودکان زلزله زده استان امسال در کنار کودکان ساکن در مناطق محروم و اعضای جمعیت امام علی(ع) همراه با اجرای برنامه های متنوع یلدایی متفاوت را تجربه خواهند کرد.
کد خبر: ۵۴۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 19 December 2017
جعفر دانش پرور در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: برگزاری مراسم جشن "یلدای مهر" یکی از طرحهای بزرگ و ثابت جمعیت امام علی(ع) است که طی آن هر ساله در شب یلدا علاوه بر برگزاری جشنی باشکوه برای کودکان و خانواده های تحت پوشش این جمعیت بیش از 200 بسته مواد غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات و آجیل و میوه و اقلام خوراکی دیگر نیز تهیه و در میان آنان توزیع می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به زلزله اخیر در استان امسال تصمیم گرفتیم به منظور تقویت روحیه کودکان مناطق آسیب دیده تمام تمرکز خود را برای برگزاری جشن شب یلدا در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب بگذاریم و طولانی ترین شب سال را به امید فردایی روشن در کنار این عزیزان باشیم.

مسئول جمعیت امام علی(ع) کرمانشاه اعلام کرد: این جشن باشکوه روز پنجشنبه با حضور کودکان تحت پوشش کرمانشاهی و نیز کودکان و خانواده های آسیب دیده شهر و روستاهای سرپل ذهاب در محل سالن ورزشی "کوثر" این شهر برگزار خواهد شد.

دانش پرور در ادامه از حضور پر شور و نشاط عموهای فیتیله ای در این جشن خبر داد و گفت: طی این مراسم برنامه های متنوع دیگری همچون تنبور نوازی،  اجرای نمایش عروسکی، اجرای تئاتر، طنز، برپایی مسابقه، پذیرایی و صرف شام را نیز خواهیم داشت.

وی اعلام کرد: در شب یلدا تعداد هزار بسته مواد غذایی شامل انواع خوراکی و اقلام ویژه شب یلدا نیز در میان خانواده های آسیب دیده زلزله استان کرمانشاه توزیع می‌شود.

دانش پرور همچنین خاطرنشان کرد: تعداد 200 بسته توزیعی میان خانواده های تحت پوشش جمعیت در کرمانشاه نیز به مانند رسم هرسال در بین این خانواده ها توزیع خواهد شد.

وی اذعان داشت: با تیم سازی که در منطقه شده تا حد زیادی خانواده های آسیب دیده و نیازمند شناسایی و اقلام خوراکی میان آنها توزیع شده و. کودکان این خانواده ها به مراسم شب یلدا دعوت می‌شوند.

گفتگو از مسعود دریابار
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار