رئیس بیمارستام امام رضا(ع) کرمانشاه گفت: در این بیمارستان 850 مجروح آسیب‌دیده از زلزله اخیر پذیرش شده که هم‌اکنون 40 نفر از آنان در بخش‌های مختلف بستری هستند.
کد خبر: ۵۴۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 18 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس  علی سروش در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن جلسات بیمارستان امام رضا‌(ع) برگزار شد، اظهار داشت: بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه در سال 84 راه‌اندازی شده و امروز از مجهزترین بیمارستان‌های غرب کشور محسوب می‌شود.

*ساخت بیمارستان سوختگی غرب کشور سال آینده به اتمام می‌رسد

به گفته رئیس بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه، این بیمارستان با 2 هزار پرسنل خدمات‌رسان، 200 متخصص، 30 بخش بالینی، تصویری،  پیوند کلیه، پیوند استخوان و...‌ 800 تخت فعال در خدمت بیماران است.

وی با بیان اینکه تا سال آینده بیمارستان امام رضا(ع) به بیمارستان یک‌هزار تختخوابی مجهز می‌شود، تصریح کرد: این بیمارستان در غرب کشور منحصر به فرد است، درصد زیادی از 

بیماران این بیمارستان ارجاعی از استان‌های دیگر هستند.

سروش از احداث بیمارستان 50 تختخوابی سوختگی غرب کشور تا سال 97  خبر داد و افزود: مرکز جامع بیماران سرطانی با 120 تخت بستری در حال احداث است.

این مسؤول افزود: در این بیمارستان 850 مجروح آسیب‌دیده از زلزله اخیر پذیرش شده که هم‌اکنون 40 نفر از آنان در بخش‌های مختلف بستری هستند.

*ازدحام جمعیت در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه

وی گفت: شبانه‌روز 300 بیمار اورژانسی داریم که در ماه 4 هزار و 500 نفر در این بیمارستان بستری می‌شوند.

سروش شلوغی بیش از حد بیمارستان امام رضا(ع) را یکی از مشکلات عمده این بیمارستان دانست و عنوان کرد: ازدحام مراجعه‌کنندگان و همراهان موجب ارائه محدودیت خدمات می‌شود، ازدحام بیشتر با خطای پزشکی همراه است که نیاز به مدیریت دارد تا از خطاها جلوگیری شود و آمار مرگ و میر کاهش یابد.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه، ملاقات بیماران را سه روز در هفته دوشنبه، چهارشنبه و جمعه عنوان کرد که از ساعت 14.30دقیقه لغایت 16.30 دقیقه است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار