معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) گفت: ۶۰۰۰ کانکس مسکونی تکمیل و به مردم مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه تحویل داده شد.
کد خبر: ۵۳۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰ 17 December 2017
به گزارش  تابناک به نقل از تسنیم  سرهنگ مجتبی بیاتی  اظهار داشت: مجموعه عمرانی و مهندسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون 6000 کانکس مسکونی استاندارد را به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه تحویل داده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) از تحویل بیش از 2000 کانکس بهداشتی به زلزله‌زدگان توسط سپاه پاسداران خبر داد و گفت: بیش از 1300 فریم کانکس نیز ساخته شده است که ظرف 24 ساعت آینده تکمیل و تحویل خواهد شد.

بیاتی با بیان اینکه تاکنون سپاه پاسداران در استانهای مختلف کشور نیز 1977 کانکس اهدایی از سراسر کشور را به مناطق زلزله‌زده انتقال داده است بیان کرد: سپاه پاسداران کار سکوسازی و نصب این کانکسها را انجام داده که می‌توان گفت با کانکس‌های ساخت خود سپاه تاکنون حدود 6000 کانکس تحویل داده شده است.

وی با اشاره به اینکه کار نصب 1055 کانکس سرویس بهداشتی و 500 دوش حمام نیز انجام شده است گفت: با این شرایط سپاه پاسداران از برنامه زمانبندی اسکان موقت تاکنون جلو است و طبق وعده مقرر کار خود را به پایان خواهد رساند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار