فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آسیب دیدن 38 ساختمان و مقر انتظامی در زلزله اخیر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۳۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 17 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" در این رابطه گفت: بر اساس بر آورد های انجام شده، 38 ساختمان و مقر انتظامی در مناطق زلزله زده کرمانشاه از 10 تا 100 درصد آسیب دیده اند. 

وی با بیان اینکه خدمات نیروی انتظامی به مردم متوقف نخواهد شد، اظهارداشت: ماموران انتظامی که مقر های آنان دچار آسیب دیدگی شده است، در کانکس به مردم خدمات دهی می کنند. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه حضور پلیس همچنان در مناطق زلزله زده پر رنگ است، گفت: یگان ویژه استان کرمانشاه و یک‌ گردان کمکی از چند استان نیز در مناطق زلزله زده حضور دارند. 

سردار امان اللهی اظهار کرد: اکنون 25 ایستگاه پلیس و 120 گشت خودرویی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه فعال هستند و منطقه را زیر نظر دارند. 

وی با بیان اینکه در برخی شبکه های اجتماعی موضوعات را وارونه جلوه می دهند افزود: تعریف برخی افراد از امنیت و ناامنی درست نیست و بسیاری از مطالبی که در فضای مجازی مطرح می شود صحت ندارد. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه شناسایی جان باختگان زلزله و احراز هویت 
پلیس را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی در زلزله اخیر عنوان کرد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر با استفاده از 2 تیم ‌سگ های خود و 3 تیم تشخیص هویت به شناسایی جان باختگان کمک کرد. 

به گفته امان اللهی،معاونت بهداد نیروی انتظامی نیز در مناطق زلزله زده حضور دارد و همچنان به مردم خدمات درمانی را ارائه می کند و  5 تیم روانشناسی برای ارائه خدمات مددکاری و روانشناسی به این مناطق اعزام شده است. 

وی یادآور شد:ازلحظات اولیه وقوع زلزله نیروی انتظامی با بسیج تمام ‌نیرو و امکانات و به صورت ویژه در منطقه حضور پیدا کرد و این حضور همچنان ادامه دارد.#
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار