سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: فعالیت‌های این نمایندگی در راستای توسعه کارآفرینی، محرومیت‌زدایی و تربیت خادمیاران و تفکر جهادی معطوف شده است.
کد خبر: ۵۳۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 17 December 2017
به گزارش  تابناک به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام محمدحسین اجرایی امام جمعه شهرستان هرسین صبح امروز از نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه بازدید به‌عمل آورد.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه در این بازدید ضمن معرفی کارگروه‌های جهادی خادمیاران و گزارشی از عملکرد این نمایندگی از ابتدا تاکنون، اظهار داشت: با ابلاغ منشور جهادی مقام عظمای ولایت به تولیت آستان قدس رضوی دریچه‌ای بر روی تمامی اقشار جامعه به‌ویژه گروه‌های جهادی و عاشقان خدمت‌رسانی به آستان مقدس حضرت رضا(ع) گشوده شد و در این راستا بستری فراهم شد تا همه بتوانند با فرهنگ و تربیت رضوی مانوس شوند.

حسن موحد افزود: هدف اصلی و غایت فعالیت‌های خادمیاران ترویج و نشر فرهنگ رضوی است و وجود مقدس حضرت رضا‌(ع) خورشید عالم تابی است که در میان مسلمانان چه شیعه و چه سنی و حتی سایر ادیان می‌تابد و دوستداران آن حضرت در جا‌، جای عالم مشتاقانه در انتظار توفیق زیارت آن حضرت هستند.

وی خاطرنشان کرد‌: در شرایط فعلی که ایمان، اعتقادات و ارکان اجتماعی به‌ویژه کانون خانواده‌ها در معرض هجوم و تهدید دشمنان و هدف جنگ نرم و مورد هجمه آنان قرار می‌گیرند با ترویج و گسترش فرهنگ رضوی می‌توان در راستای خنثی‌سازی این توطئه‌ها گام برداشت.

موحد اضافه کرد‌: فعالیت‌های این نمایندگی در راستای توسعه کارآفرینی، محرومیت‌زدایی و تربیت خادمیاران و تفکر جهادی ، هدف نهایی خادمیاران رضوی است.

حجت‌الاسلام محمد‌حسین اجرایی امام جمعه شهرستان هرسین ضمن اظهار خرسندی از رخداد مثبت ایجاد نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان‌ها اظهار امیدواری کرد که این نهاد فرهنگی بتواند با تعامل و بسیج ظرفیت‌های سایر نهادهای فرهنگی اجتماعی در راستای خدمت به محرومان گام‌های موثری بردارند‌
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار