معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به موج ناپایداری که امروز (23 آذر) وارد کرمانشاه شده، گفت: احتمال بارش ناشی از این موج بسیار کم است.
کد خبر: ۵۳۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 14 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،علی محمد زورآوند ، اظهار کرد: موج ناپایداری امروز و فردا (23 و 24آذر) جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث وزش باد و افزایش ابر در نواحی مختلف استان خواهد شد.

وی احتمال رگبار خفیف ناشی از این موج را ضعیف دانست و افزود: اگر رگبار داشته باشیم، مناطق جنوبی و شمالی استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه احتمال بارش برای خود شهر کرمانشاه را بسیار ضعیف دانست و تاکید کرد: برای مناطق زلزله زده استان هم بارش چندانی نخواهیم داشت.

زورآوند در خصوص تغییرات دمایی این موج نیز اظهار کرد: این موج ناپایدار دمای شبانه را یک تا دو درجه افزایش می‌دهد، اما باعث کاهش دمای روزانه خواهد شد.

وی تصریح کرد: با عبور این موج از اوایل تا اواسط هفته آینده پدیده خاصی برای جو استان نخواهیم داشت و وضعیت دمایی نیز به شرایط گذشته برمی‌گردد.

به گفته این مسئول، میانگین بارش‌های سال زراعی جاری کرمانشاه تا کنون 69 میلی‌متر بوده که نسبت به سال قبل 137 درصد رشد و نسبت به بلندمدت 42 درصد کاهش داشته است.

زورآوند گفت: بیشترین بارش امسال مربوط به پاوه با 134 میلی‌متر و کمترین بارش از قصرشیرین با 28 میلی‌متر بوده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار