مدیرکل تعزیرات استان کرمانشاه گفت: نظارت و کنترل بر بازار میوه، آجیل و خشکبار شب یلدا تشدید می‌‏شود.
کد خبر: ۵۳۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲ 13 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم، داریوش جودکی، با اشاره به فرارسیدن شب یلدا و افزایش خرید در این ایام، اظهار داشت: در این راستا تشدید کنترل و نظارت بر بازار میوه، آجیل و خشکبار در دستور کار سازمان تعزیرات قرار دارد و نظارت بر بازار با جدیت پیگیری می‎شود.

مدیرکل تعزیرات استان کرمانشاه از تشکیل کارگروه گشت مشترک با دستگاه‎های نظارتی به‎صورت شبانه‏ روزی خبر داد و گفت: این گشت‌های مشترک به‎صورت محسوس و نامحسوس در بازار حضور داشته و در صورت مشاهده تخلف برابر قانون با متخلفان برخورد قاطع خواهد داشت.

جودکی با بیان اینکه این طرح از امروز سه‏شنبه 21 آذر در استان آغاز شده است، عنوان کرد: روزانه دو تیم نظارتی در صبح و دو تیم نظارتی در بعدازظهر در بازار حضور خواهند داشت.

وی از برخورد جدی و محکم سازمان تعزیرات در بحث قاچاق و مبارزه با آن خبر داد و افزود: بر اساس قانون قاچاق کالاهایی که برای آنها برگ گمرکی و یا حقوق و عوارض گمرکی 
پرداخت نشده باشد قاچاق محسوب و بر اساس قانون قاچاق کالا و ارز با کالاهای کشف شده در هر نقطه از کشور از مبادی ورودی و یا خروجی استان تا سطح عرضه برخورد خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات استان کرمانشاه اظهار کرد: سامانه پیامکی 300000135  آماده رسیدگی به شکایات مردمی است و مردم می‎توانند شکایات خود را به سامانه فوق پیامک تا در اسرع وقت در کارگروه گشتهای سیار به شکایات آنان رسیدگی و نتیجه به شماره ارسالی اعلام گردد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار