تابناک کهگیلویه وبویر احمد:
ترس از این است که اینهمه جدیت در برخورد با همچنین موضوعاتی ناشی از جانبداری جناحی محض باشد که در آنصورت باید احساس نگرانی جدی نمود چراکه با این وضعیت فرهنگی استان، تنها امید به جامعه فرهنگی ومطبوعاتیست .
کد خبر: ۵۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵ 27 June 2015
دعوای  شهرستانی مارگون هرچند در میان دونماینده ای که درگیر حاشیه های آن بودند خیلی زود با صحبت های آنها تمام شد اما انگار این ظاهر قضیه هست در صورتیکه سایت های محلی که به نظر می رسد نسبت به این موضوع دارای مواضع تندی هستند هنوز هم در حال دامن زدن به حواشی آن هستند. البته رسانه ها آزاد هستند که دیدگاه های خود را در مورد خبر ها واتفاقات بیان کنند اما ترس از این است که اینهمه جدیت در برخورد با همچنین موضوعاتی ناشی از جانبداری جناحی محض باشد که در آنصورت باید احساس نگرانی جدی نمود چراکه با این وضعیت فرهنگی استان، تنها امید به جامعه فرهنگی ومطبوعاتیست .
واما تیتر بالا از یکی از سایتهاانتخاب شده که با حالتی طنز تامه ای از نوبخت به تاجگردون نوشته است:

برادر گرامی جناب آقای تاج گردون

ریاست محترم کمیسیون بودجه، مقسم پولهای کشور، قدرت اول اقتصادی منطقه و نماینده محترم شهرستان های باشت و گچساران و دیشموک و بابل و بهبهان و بویراحمد و ..و غیره…

داداش خودت میدونی اینروزها سرمون شلوغه و تو دولت داریم بررسی می کنیم ببینیم چی گرون نشده تا خدای ناکرده چیزی از قلم نیبفته به همین خاطر یخورده با تاخیر جواب نامه ها تو دادم و این نامه آخری که زده بودی تو گروه (بچه های بودجه) رو دیرتر دیدم چون دو سه روز اینترنت نداشتم هر چی زنگ میزدم وزیر ارتباطات گوشیش آنتن نمیداد، از طرفی هم منم نیست که سخنگوی دولت راستگویانممم! ۲۴ ساعت باید هی راستشو به مردم بگم. خلاصه اینم جواب همه نامه هایی که پاسخشون ندادم!

۱ – داداش! مارگون ربطی به من نداره! والا فکر کنم ربطی به تو هم نداره!! و در مجموع تقسیمات کشوری به ما ربطی نداره!!! حالا اگه ربطشو پیدا کردی!؟ آفرین… نامه تو بفرست تو گروه (بچه های اصولگرا) تا رحمانی فضلی بخونش شاید یکاریش کرد. جون داداش دست من نیست وگرنه استانش می کردم.

۲ – اصلا چرا یه پیامک نمیزنی به رئیس جمهور! ناقلا ما که تعریف پیامکاتو شنیدم ما رو دیگه سیاه نکن؛ مگه نه چند وقت پیش بود پیامک زدی به معاون وزیر دو روزه اون قضیه مطالبات رو راه انداخت.

۳ – یه نامه هم مال هست که توش نوشته "گاز رسانی به روستای باباکلان” این تازه رسیده! اااهه اینکه واسه سال ۹۱ بوده!! از بس این سرعت نت پائینه دیر دانلود شد! اینم بس بدی به رئیس شرکت ملی گاز به ما مربوط نمیشه ما فقط گرونی گاز رو اعلام می کنیم و مسائل گازی ربطی به ما نداره داداش.

۴ – خدا بگم چیکارت کنه واتساپم پر شده از پیامات! چی نوشتی بد خطه!! آها نوشته که "طرح های بزرگ اقتصادی” ؛ "رفع بیکاری ۴۵ درصدی جوانان گچساران” ؛ "ادامه پیشرفت پتروشیمی گچساران با رشد ۶ درصد” ، "زیرساخت های کلان” ، ” ادامه خدمات رسانی به پیچاب!” ؛ "ساخت طرح ماهی در زمین های آبرسانی شده گچساران!” ؛ "ایجاد بقالی و مغازه های در منطقه ویژه ی اقتصادی” و ” ساخت…” …. چی؟؟؟ اون آخری دقیقا چی بود؟ خوب آقا باشه تو که دیگه به صداقت من شک نداری همشو انجام میدم پس فردا برات با تلگرام می فرستم می خوام واتساپم رو حذف کنم.

راستی رئیس جمهور هم اینجاست سلام میرسونه میگه "خدایی چیه مسخرشود درآوردی!  با ما هم بله! شنیدم بودجه سرخه و سمنان رو کلا کم کردی! این بود حمایت از دولت!”

دیگه مزاحم نمیشم "بوس بوس بای” (با صدای کلفت بخوانید)

مخلص، ممدباقر


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار