سیروس شهبازی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت:با توجه به اینکه روزانه 12 میلیون متر مکعب گاز در بخش های مختلف استان به مصرف می رسد و اقدامات انجام شده در زمینه تقویت زیرساخت های گازرسانی در استان ، هیچ مشکلی در تامین گاز مصرفی مردم در فصل زمستان وجود ندارد.
کد خبر: ۵۳۵۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ 09 December 2017
سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:در 100 روز ابتدای دولت دوازدهم 83 روستا به شبکه گاز متصل شده اند.
 پذیرش 9 هزار مشترک، اجرای 176 کیلومتر شبکه گاز و نصب 4200 انشعاب گاز از دیگر اقدامات انجام شده در 100 روز ابتدای دولت دوازدهم است.

وی خاطر نشان کرد:  هم اکنون در استان کرمانشاه 535 هزار مشترک در قالب 27 شهر و 917 روستا که 99 درصد جمعیت شهری و 54 درصد جمعیت روستایی استان را شامل می‌شود، از گاز طبیعی بهره مند هستند.

مدیرعامل عامل شرکت گاز استان کرمانشاه  تصریح کرد:گازرسانی به 617 روستا در مراحل اجرا و پیمان سپاری است و گازرسانی به 193 روستا نیز در دست مطالعه و بررسی است. 

وی ابراز داشت:مطابق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال 98 همه روستاهای بالای 20 خانوار استان به شبکه گازرسانی متصل می شود که با این این اقدام ضریب نفوذ گازرسانی در بخش روستایی به بیش از 90 درصد خواهد رسید .


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار