مدیرکل فرودگاه کرمانشاه گفت: بر اساس برنامه تدوین شده، فرودگاه کرمانشاه هیچگاه در زمان اجرای پروژه بهسازی عوامل پرواز این فرودگاه، تعطیل نخواهد شد.
کد خبر: ۵۳۵۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 09 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،مجتبی بیاتی در خصوص سوالات متعددی که در مورد وضعیت پروازهای فرودگاه کرمانشاه در زمان اجرای پروژه بهسازی عوامل پروازی فرودگاه مطرح است، گفت: تمام تلاش ما و مسئولین بر این است حین اجرای این پروژه تمام پروازهای فرودگاه و ارائه خدمات به مردم کرمانشاه و استان‌های همجوار ادامه پیدا کند، زیرا فرودگاه کرمانشاه یک فرودگاه هاب و استراتژیک و دارای نقش محوری در غرب کشور است.

وی ادامه داد: درفاز اول این پروژه "تاکسی‌وی" تعریض، تقویت و روکش خواهد شد و به یک باند استاندارد تبدیل می‌شود که شرایط نشست و برخاست پرواز را خواهد داشت.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه خاطرنشان کرد:در مرحله بعد، پروژه بهسازی باند اصلی فرودگاه آغاز خواهد شد.

بیاتی عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ای که تدوین شده این فرودگاه هرگز در حین اجرای پروژه بهسازی تعطیل نخواهد شد.

وی در ادامه از رشد پروازهای فرودگاه کرمانشاه طی چند وقت اخیر خبر داد که اکنون به 150 پرواز نشست و برخاست در هفته رسیده است.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه تصریح کرد: هم اکنون در فرودگاه کرمانشاه به عنوان دهمین فرودگاه کشور 150 پرواز در هفته با ناوگان 10 شرکت هواپیمایی و در هشت مسیر داخلی انجام می‌شود. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار