نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اعلام قدس به عنوان پایتخت اسرائیل نشان از نا توانی سردمداران غرب است
کد خبر: ۵۳۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 08 December 2017
به گزارش  خبرنگار خبرگزاری تابناک نماز جمعه این هفته کرمانشاه به امامت آیت الله مصطفی علما و با حضور حداکثری مردم برگزار شدو آیت الله علما کرمانشاه در خطبه‌های امروز نماز جمعه به دیدار رهبر معظم انقلاب با مسئولان نظام و سفرای کشور‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری آمریکا رژیم صهیونیستی و وابستگان به قدرت‌ها فرعون‌های امروز جهان ما هستند و هدف آن‌ها ایجاد اختلاف و جنگ در امت اسلامی است.

وی ایستادگی را رمز پیزوری در مقابل دشمنان نظام و انقلاب دانست و گفت: وحدت امت اسلامی و ایستادگی در مقابل صهیو نیزم و دیگر دشمنان اسلام تنها راه رسیدن به قدرت و عزت است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: زبان دنیای اسلام در مقابل دنباله روی‌های آمریکا زبان نصیحت است، مسیری که بر گرفته از تعالیم حضرت محمد مصطفی (ص) است. 

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه مستکبران برای ایجاد مشکلات مختلف در جهان اسلام همواره نقشه‌های شوم خود را دنبال می‌کنند، به کمک‌های دنیای استکبار در دوران جنگ تحمیلی به صدام اشاره کرد و گفت: ملت ایران و رزمندگان اسلام با مقاومت تمام توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کردند و رژیم بعثی و حامیانش را شکست دادند.

نماینده، ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به روز دانشجو، روز شهادت شهید کشوری و سالروز تاسیس شورای انقلاب فرهنگی به فرمان امام راحل، گفت: 

خطیب نماز جمعه کرمانشاه در پایان به ۱۹ آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی ره در سال ۱۳۶۳ هم اشاره‌ای داشت و گفت: خروجی مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها باید جوانانی در تراز انقلاب اسلامی باشد و اگر در این مراکر مسئولان به خوبی ادعای تکلیف کنند. سرمایه‌های ارزشمند و اثر بخشی در جامعه خواهیم داشت و شک نکنید ملت ایران همواره با حفظ وحدت و اقتدار خویش از استقلال خود دفاع می‌کند و وجود ولایت فقیه در جامعه عامل اصلی و دلیل برای پیشرفت و انسجام است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار