رییس هیأت هندبال استان فارس گفت: هم اکنون هندبال استان در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و همه تلاش خود را برای افتخارآفرینی تیم های هندبال فارس در سطح رقابت های کشوری و ملی به کار می بندیم.
کد خبر: ۵۳۵۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 08 December 2017

تابناک فارس به نقل ازایپنا:علیرضا پاکدل در پایان هفته هشتم پیکارهای هندبال لیگ برتر آقایان کشور که بین دو تیم شهرداری کازرون و سنگ آهن بافق برگزار شد  اظهار داشت: هندبال آقایان تیم شهرداری کازرون که به عنوان تنها نماینده استان فارس در لیگ برتر کشور حضور دارد با برد بسیار ارزشمند امروز صدرنشین شد که این مهم برای اولین بار در تاریخ هندبال فارس رقم می خورد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان نیز در لیگ برتر کشور درخشان ظاهر شده و هم اکنون در رده دوم جدول این مسابقات قرار دارد.

رییس هیأت هندبال استان فارس با اشاره به اینکه تیم پسران جهرم و دختران فیروزآباد نیز  دست به کار بزرگی زدند، افزود: این دو تیم در مسابقات منطقه ۸ کشور عنوان نخست را از آن خود کردند و تیم مرودشت نیز در لیگ دسته اول کشور بوشهر را شکست داد و صدرنشین گروه خود شد.

پاکدل در خصوص وضعیت مالی تیم شهرداری کازرون نیز گفت: هنوز مشکلات مالی وجود دارد اما امیدوارم مسوولان شهرستان کازرون از این تیم لیگ برتری حمایت کنند و شورای شهر نیز به تعهدات مالی خود عمل کند تا همچنان شاهد موفقیت تیم شهرداری کازرون در مسابقات آینده باشیم.

وی در پایان از حمایت اداره کل ورزش و جوانان فارس و تمامی زحمتکشان هندبال استان و مسوولان شهرستان ها تشکر و قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار