مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت:کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده در سراسر کشور در قالب 94 قلم اساسی و مصرفی به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال‌شده است.
کد خبر: ۵۲۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴ 25 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، حسین خدرویسی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد در نخستین روز پس از زلزله در سراسر کشور به برپایی پایگاه‌ها و ستادهای جمع‌آوری کمک مردمی برای مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اقدام کرده است.

خدرویسی بابیان اینکه طبق آخرین آمار مردم نیکوکار در سراسر کشور هزار کامیون کمک به پایگاه‌های کمیته امداد اهدا کردند، افزود: کمک‌های جمع‌آوری‌شده در قالب 94 قلم اساسی و مصرفی شامل چادر، وسایل گرمایشی و مواد غذایی به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال‌شده است.

وی عنوان کرد: کمیته امداد نیز برای امدادرسانی‌های اولیه بیش از یک میلیارد تومان اعتبار به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه اختصاص داده است. 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه همچنین با یادآوری اینکه در ساعات اولیه زلزله 100 مددکار و امدادگر و 96 مشاور از سوی کمیته امداد استان برای امدادرسانی به مردم حادثه‌دیده به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند، بیان کرد: از نخستین روز پس از زلزله روزانه 12 مشاور و مددکار اجتماعی به مناطق زلزله‌زده استان اعزام و این مشاوران با توجه به صدمات روحی واردشده به مردم آسیب‌دیده خدمات مشاوره و روانشناسی این به مردم مناطق ارائه کرده‌اند.

حسین خدرویسی با اشاره به اینکه کمیته امداد تا اسکان دائم و رفع مشکلات و خسارات وارده به خانوارهای تحت حمایت در کنار این خانوارها خواهد بود، گفت:این نهاد علاوه بر امدادرسانی‌های اولیه متعهد شده مسکن مددجویان آسیب‌دیده از زلزله را بازسازی کند که این مهم همچنان کمک مردم خیر و نیکوکار ایران اسلامی را می‌طلبد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار