مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از ارسال بیش از 300 محموله کمک رسانی توسط جامعه ورزشی کشور به مناطق آسیب دیده از زلزله اخیر استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 18 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه، ارسلان حسینی در گفت و گو با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ضمن تقدیر از پیگیر های مستمر وزیر محترم ورزش و جوانان در خصوص روند کمک رسانی جامعه ورزش کشور به حادثه دیدگان زلزله اخیر اظهار کرد:تا این لحظه بیش از 300 محموله غذایی شامل آب معدنی،غذاهای کنسر شده و مواد غذایی دیگر،لوازم بهداشتی مورد نیاز مناطق حادثه دیده،وسایل گرمایشی،پتو و چادر و شیرخشک از سوی جامعه ورزشی کشور به استان کرمانشاه ارسال شده است.

وی افزود:تا این لحظه 50 هزار بطری آب معدنی، بیش از 2هزار تخته پتو، 1500 تخته انواع چادر،15 هزار بسته انواع مواد غذایی گرم و مدت دار، توسط وزارت ورزش و جوانان،این اداره کل و سایر عزیزان در فدراسیون های ورزشی،ادارت ورزش جوانان،هیئت ها،سمن ها و جامعه ورزش به مناطق آسیب دیده از زلزله ارسال شده است.

حسینی افزود:با توجه به پیگیر های دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان و دستور اکید ایشان در خصوص کمک رسانی سریع به حادثه دیدگان عزیز این زلزه از همان ساعات ابتدایی وقوع حادثه تمامی ظرفیت و توان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به این منظور بسیج شده و طی جلسه ای فوری نیازها و اقدامات لازم پیش بینی گردید.

وی بیان کرد:هم اکنون تمامی مجموعه ها و اماکن ورزشی و اقامتی ورزش استان کرمانشاه،بخصوص در مناطق حادثه دیده در اختیار مدیریت ستاد بحران قرار کرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تشکیل ستاد کمک رسانی در اداره کل ،مجموعه های ورزشی و کلیه هیئت های ورزشی را از اقدامات صورت گرفته ذکر کرد و گفت:خوشبختانه تا این لحظه جامعه ورزش کشور توانسته است وظایف خود در مقابل هموطنان عزیز رنج دیده از زلزله اخیر را به خوبی ایفا نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار