استاندار چهارمحال وبختیاری از اختصاص 10 میلیارد ریال برای شتاب بخشی به عملیات اجرایی کلینیک تخصصی بیماران خاص استان خبرداد.
کد خبر: ۵۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱ 24 June 2015
قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه یکشنبه در آیین افطار انجمن بیماران خاص و ام اس استان گفت: این اعتبار از منابع استانی برای شتاب بخشی به عملیات اجرای این کلینیک اختصاص یافته که سال گذشته نیز از محل این منابع 10 میلیارد ریال به این طرح اختصاص یافته بود.

وی ادامه داد: با ایجاد کلینیک تخصصی بیماران خاص استان، خدمت رسانی به این بیماران در استان تحول قابل توجهی خواهد یافت.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: علاوه بر 20 میلیارد ریال اعتبارات اختصاص یافته از محل اعتبارات استان، مسوولان حوزه بهداشت و درمان استان می توانند با استفاده از اعتبارات ملی وزارت بهداشت و همچنین کمکهای خیران ایجاد کلینیک تخصصی بیماران خاص استان را شتاب بیشتری ببخشند.

استاندار چهارمحال وبختیاری یادآور شد: ابتدا قرار بود که این کلینیک با زیربنای 1500 متر مربع ایجاد شود که با پیگیریهای انجام شده، تعداد طبقات آن افزایش می یابد و زیربنای این طرح چند برابر طرح اولیه خواهد بود.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: یکی از مهمترین شاخص های خدمات رسانی دولت تدبیر و امید، ارتقاء خدمات درمانی و بهبود مقوله سلامت در جامعه است که در این زمینه در دو سال گذشته تحولات قابل توجهی اتفاق افتاده است.

وی بهره گیری از ظرفیت خیران سلامت در استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: انسانهای خیر اندیش همواره بخشی از هزینه های ارائه خدمات به بیماران خاص را تامین کرده اند و باید از این ظرفیت در کنار اعتبارات دولتی بیش از پیش استفاده شود.

معاون سیاسی استانداری چهارمحال وبختیاری نیز در همایش گفت: ایجاد انجمنهای حمایتی به خصوص در زمینه هایی که برای کاهش آلام بیماران فعالیت می کنند، در درجه اول ناشی از لطف خداوند است.

خدابخش مرادی افزود: خداوند به خیمه هایی که برای نوع دوستی برپا می شود، عنایت ویژه دارد و کسانی که در این تشکلها خدمت می کنند در سایه توجه خداوند قرار دارند.

وی با تاکید بر خدمت بی منت و حفظ عزت انسانهای نیازمند تصریح کرد: خیران به زیباترین شکل ممکن با حفظ کرامت و عزت دردمندان و نیازمندان، در خدمت اینگونه اقشار جامعه هستند.

در این همایش که با حضور جمعی از مسوولان، خیران، بیماران خاص و خانواده های این بیماران برگزار شد، برنامه های شاد و متنوعی اجرا شد.

نزدیک به یک هزار بیمار خاص نیازمند حمایت در استان چهارمحال و بختیاری عضو انجمن های این بیماران می باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار