رئیس جمهور :
رئیس جمهور گفت: دولت به تمام آسیب دیده‌گان زلزله کرمانشاه اطمینان می دهد که از هیچ کمکی برای بازسازی این مناطق و حل این معضل کوتاهی نخواهد کرد.
کد خبر: ۵۲۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 14 November 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک، حسن روحانی در بدو ورود به استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران افزود: دیدار مردم قهرمان کرمانشاه همیشه جزو آرزوهای من بود اما دلم نمی خواست امروز که مردم ما غم بار هستند و مصیبت زده، باشند به دیدارشان بیایم.

وی خاطر نشان کرد:من می خواهم به نمایندگی ملت ایران هم به مردم کرمانشاه تسلیت وهمچنین  اعلام کنم که مردم ایران در کنار مردم کرمانشاه هستند و هیچ ایرانی نیست که ناراحت مردم این استان نباشد.

رئیس جمهور تصریح کرد: همه ایرانیان در کنار هم برای رفع این معضلات همه توان خود را به کار می گیرند. از همه ملت ایران تشکر می کنم به خاطر هم نوایی در این اتفاق.

ویاظهار داشت: از استان کرمانشاه و همه مسئولان اعم از دولتی و غیر دولتی هم تقدیر و تشکر می کنم که تمام توان خود را در این روزها به کار گرفتند تا مشکل مردم را حل کنند.
به همه آسیب دیده گان اطمینان می دهم که دولت با همه توان وارد شده و با تمام توان وارد می شود که این معضل را حل می کند.

رئیس جمهور گفت: مسئول اصلی بازسازی بنیاد مسکن است و خواهش می کنم همه مقامات اعم از دولتی و غیردولتی و... به بنیاد مسکن کمک کنند که این مناطق بازسازی شود و جداگانه عمل نکنند. ما نیز کمک خواهیم کرد تا در حداقل زمان مردم سامان یابند.

وی تاکید کرد: بی تردید خداوند مردم را تنها نخواهد گذاشت و مردم و همه نیروهای مسلح و... با تمام توان در کنار مردم خواهند بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار