آرش لهوني فرماندار جوانرود در نشست شوراي برنامه ريزي استان كه به رياست مهندس بازوند استاندار كرمانشاه برگزار شد مجموعه پيشنهاداتي را براي طرح در نشست شوراي توسعه استان كرمانشاه به رياست وزير كشور ارايه كرد.
کد خبر: ۵۲۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 12 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری جوانرود؛پيشنهادات آرش لهوني در حوزه هاي مختلف اقتصادي عمراني و گردشگري به اين شرح است:

ايجاد مرز مبادلاتي رسمي يا معبر كوله بري در شهرستان جوانرود (مرز دروله). لازم است تا تحقق اين پيشنهاد ورود كالاهاي كوله بري از مرزهاي شيخ صله و شوشمي تا شهر جوانرود بلامانع اعلام شود تا به اين ترتيب زمينه ايجاد رونق در بازار جوانرود و اشتغال زايي در حوزه تجاري و گردشگري شهرستان فراهم شود. لازم به ذكر است اين پيشنهاد سال گذشته 
از سوي فرمانداري جوانرود به استاندار سابق كرمانشاه ارايه شده است.

تخصيص مناسب از آب هاي خروجي مرزي شهرستان با احداث سد يا تخصيص از آب سد داريان در مسير انتقال سامانه سردسيري بوسيله تغيير مسير انتقال.  اين امر علاوه بر كاهش هزينه اجراي طرح باعث حل مشكل آب شرب، صنعت و كشاورزي شهرستان هاي اورامانات خواهد شد. مطالعه اوليه اين طرح در شهرستان جوانرود انجام شده است.

 مساعدت براي ايجاد منطقه ويژه اقتصادي اورامانات        

گفتنی است نظر به مشخص نمودن بازه زمانی توسط استاندار محترم برای تجمیع طرح‌ها و پروژه های استان، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه آمادگی دارد که پیشنهادات دیگر فرمانداران استان را نيز منتشر نماید.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار