مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه با آمار بالای فروش و استقبال گسترده مردمی، در شمار نمایشگاه های برتر کشور قرار دارد.
کد خبر: ۵۲۲۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 11 November 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک؛ حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، امروز20 آبان ماه در آئین افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه، گفت:نمایشگاه امسال باتوجه به تقارن با اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر در شرایط خاصی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد:672 ناشر ثبت نام کردند که در بررسی های به عمل آمده تعداد زیادی حذف شده و در نهایت 400 ناشر در این نمایشگاه حضور پیدا کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد:با ایجاد شرایط لازم برای حضور سایر انتشارات استان کرمانشاه که موفق به حضور نشده اند وبا توجه به اختیاراتی که در استان داریم برای سایر انتشاراتی ها نیز غرفه در نظر خواهیم گرفت.

جعفری اظهار داشت: تسهیلات خوبی از سوی وزارتخانه در قالب طرح های عیدانه، تابستانه،  پاییزانه و جام باشگاه های کتابخوان در اختیار کتابفروشی ها قرار می گیرد.

وی افزود:تسهیلات ویژه تا سقف 300 میلیون تومان به کتابفروشان،  اعطاء شده واستان کرمانشاه جزو استان های اول در ثبت نام جهت دریافت تسهیلات برای راه اندازی کتابفروشی در سطح کشور است.

حجت الاسلام جعفری، با پیش بینی افزایش میزان استقبال از نمایشگاه، بیان کرد: آمار خرید و بازدید از نمایشگاه آمار بسیار خوبی است و امسال قطعاً بهتر خواهد شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار