حسین ویسمرادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان روانسر گفت: 30 درصد از اعتبارات مرحله اول سالجاری این شهرستان که به صورت اسناد خزانه می باشد تخصیص یافته است.
کد خبر: ۵۲۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 08 November 2017
حسین ویسمرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:در مرحله اول توزیع اعتبارات از محل تملک دارایی ها بیش از 55 میلیارد و 699 میلیون ریال برای اجرای 108 طرح و پروژه مصوب شده که مواقفت نامه 17 میلیارد و 340 میلیون ریال مبادله شده است

وی خاطر نشان کرد:با اختصاص این اعتبار دستگاه های اجرایی می توانند قرارداد اجرای پروژه ها را آغاز نمایند.

فرماندار روانسر تصریح کرد:مهم‌ترین طرح‌ها را اصلاح شبکه آب آشامیدنی شهرهای روانسر و شاهو ، توسعه و بازسازی پروژه های آبرسانی روستاهای آبدار ، آبرسانی سیار روستاهای شهرستان ،  اجرا و تهیه طرح‌ هادی ،  تعمیر و تجهیز مساجد 12 روستای شهرستان ، اعلام کرد.

ویسمرادی اظهار داشت: 69 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات استفاده متوازن برای اجرای 18 پروژه در نظر گرفته شده که با تخصیص اعتبارات عملیات اجرایی آنها نیز آغاز خواهد شذ.

به گفته فرماندار روانسر: در مجموع 12 میلیارد و 469 میلیون ریال اعتبار برای روانسر تصویب شده است که تخصیص کامل این اعتبارات روند توسعه و عمران روانسر را شتاب می بخشد.

وی گفت: اجرا و تکمیل طرح های هادی سه روستا، افزایش ظرفیت مخازن آب شرب شهر شاهو، اصلاح شبکه آب شهر روانسر، اجرای طرح های عمران شهری در شهرهای روانسر و شاهو از جمله ساماندهی ورودی شهر از میدان اورامان تا سراب جابری، ساماندهی سراب روانسر، تکمیل کنار گذر و ساماندهی معابر و توسعه فضای سبز شهری، احداث مدرسه هشت کلاسه در محله صالح آباد روانسر، تکمیل پایگاه فوریت های پزشکی نهرابی و تکمیل و توسعه شهرک صنعتی از جمله طرحهایی است که از محل اعتبارات استفاده متوازن اجرایی می شوند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار